زک اسنایدر: امیدوارم نسخه Director’s Cut فیلم The Suicide Squad منتشر شود

24 December 2020 - 22:00

بعد از اینکه طرفداران به خواسته خود رسیدند و به زک اسنایدر این فرصت داده شد تا نسخه Justice League «لیگ عدالت» خود را به پایان برساند که در سال ۲۰۲۱ از سرویس استریم HBO Max پخش خواهد شد، اسنایدر در حال حمایت از دیوید آیر برای انتشار نسخه اصلی فیلم The Suicide Squad «جوخه خودکشی» می‌باشد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

طبق گزارشات، آیر نسخه متفاوتی از Suicide Squad را فیلم‌برداری کرده بود که بعد از درخواست مسئولان استودیو تغییر کرد. نسخه آیر از فیلم Suicide Squad پس از اعلام انتشار نسخه اسنایدر از فیلم Justice League به موضوعی جالب توجه تبدیل شد، اما هنوز هیچ اعلامیه‌ای از طرف کمپانی برادران وارنر یا سرویس HBO Max در این مورد صورت نگرفته است.

اسنایدر در مصاحبه‌ای گفت:

من درباره این موضوع با دیوید صحبت نکرده‌ام اما حتماً صحبت خواهم کرد. من دیوید را به خوبی می‌شناسم، فقط بخاطر همه‌گیری ویروس کرونا به شدت مشغول بوده‌ام ولی در آینده با دیوید درباره این موضوع صحبت خواهم کرد. من از هر کارگردانی که بخواهد نسخه خود از فیلم را منتشر کند حمایت خواهم کرد، چون از من نیز حمایت زیادی شده، پس امیدوارم که افراد دیگر نیز همین فرصت را داشته باشند.

ممکن است متقاعد کردن مسئولان برای پخش نسخه آیر از فیلم Suicide Squad سخت‌تر باشد به این علت که فیلمی با همان شخصیت‌ها و با نام The Suicide Squad  درحال ساخت می‌باشد، در صورتی که هیچ تلاشی برای ساخت دنباله یا ریبوت فیلم Justice League صورت نگرفته است. آیر اطلاعات زیادی درباره نسخه خود از این فیلم به اشتراک گذاشته و اعلام کرده که شخصیت جوکر فیلم خود “به شدت بهتر” از چیزی که مردم تا به حال دیده‌اند، می‌باشد و تایید کرد که سکانس‌هایی از جوکر فیلم‌برداری شده که هرگز منتشر نشده‌ است.

در حال حاضر طرفدران مشتاقانه منتظر فیلم Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان می‌باشند که داستان کاملا متفاوتی با داستان فیلم آیر خواهد داشت.

 

 

منبع : Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.