سنت شکنی Batwoman در پوستر جدید از فصل ۲

24 December 2020 - 23:30
Batwoman

پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Batwoman منتشر شده است که نشان می‌دهد پوشش جاویشیا لزلی (Javicia Leslie) یکی از رسوم قدیمی Arrowverse را زیر پا می‌گذارد. لزلی در فصل جدید این سریال که از ۱۷ ژانویه به پخش خواهد رسید، اولین حضورش در نقش شخصیت جدیدی به نام رایان وایلدر را تجربه خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

رایان وایلدر شنل «بت وومن» را از کیت کین پس از جدایی شوکه کننده‌ی روبی رز (Ruby Rose) از این سریال در اوایل سال جاری خواهد گرفت. انتخاب لزلی برای ایفای نقش اصلی جدید سریال خیلی زود انجام گرفت و حتی رز نیز هیجان‌زدگی خودش از این انتخاب را اعلام کرد. ممکن است مدتی طول بکشد تا بینندگان به یک بت وومن جدید عادت کنند ضمن اینکه شبکه‌ی CW پخش قسمت‌های جدید از سریال‌های «ارو ورس» خود را به دلیل همه‌گیری به سال ۲۰۲۱ محول کرده است.

با وجود جدایی رز از سریال، خط داستانی کیت به‌طور کامل از سریال حذف نخواهد شد، درواقع ناپدید شدن او یکی از بزرگ‌ترین معماهای فصل ۲ خواهد بود.

Batwoman

در تصویر جدیدی که لزلی در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرده و تصویری بسته از ماسک رایان را ارائه می‌دهد، می‌بینیم که سایه‌ی چشم سیاه و سنتی که شخصیت‌ها زیر ماسکشان داشتند و توسط سریال Arrow معمول شد و کیت نیز در فصل ۱ آن را داشت از بین رفته است. همچنین پوستر جدید فصل ۲ شامل جمله‌ی “قدرتت را پیدا کن” نیز هست که احتمالاً به سفر رایان برای تبدیل‌شدن به «بت وومن» اشاره دارد.

منبع: Screen Rant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.