لوگوی رسمی The Witcher: Nightmare of the Wolf منتشر شد

25 December 2020 - 00:00
The Witcher: Nightmare of the Wolf

با شروع تعطیلات کریسمس حساب توییتری The Witcher تصمیم گرفت تا هواداران این مجموعه را سورپرایز کند و درنتیجه اولین تصویر از لوگوی فیلم The Witcher: Nightmare of the Wolf را منتشر کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

حساب توییتری «ویچر» طی اوایل سال جاری اعلام کرده بود که نتفلیکس مشغول کار بر روی یک پروژه‌ی انیمه‌ای بلند پروازانه است و از آن موقع طرفداران منتظر اخبار جدید از این عنوان بودند.

این لوگو یک نقاب گرگ مانند را نشان می‌دهد که از پس‌زمینه‌ای سیاه نمایان می‌شود و با موسیقی شوم همراه است. سپس شروع به فرسوده شدن می‌کند و نوشته‌هایی که حاوی عنوان فیلم هستند، پدیدار می‌شوند و پس از چند ثانیه شروع به محو شدن می‌کنند.

لوگو چیز زیادی را فاش نمی‌کند اما به طرفداران نشان می‌دهد که در پشت‌صحنه عوامل مشغول کار بر روی آن هستند. نویسنده‌ی این اثر بو دمِیو (Beau DeMayo) پیش‌تر طی مصاحبه‌ای به ComicBook.com گفته بود که انیمه ۱۰۰% به سریال اصلی وفادار خواهد بود.

او گفت:

سریال اثری منحصر به فرد است زیرا بر اساس کتاب‌ها است و نه بازی‌ها. اینکه بتوانی چنین دیدگاهی را مدیریت کنی چیز جذابی است. ما مدام در حال خواندن کتاب‌ها بودیم و خب البته شباهت‌هایی بینشان وجود دارد به خاطر اینکه همه‌شان از یک منبع آمده‌اند.

او بیان کرد:

تا جایی که بتوانم از خود انیمه چیزی بگویم، قطعاً به سریال لایو-اکشن وفادار خواهد بود.

منبع: Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.