تقاضای ۲۵۰ میلیون دلاری Legendary برای Godzilla vs. Kong

25 December 2020 - 17:30
Godzilla vs. Kong

کمپانی Legendary Pictures، تهیه‌کننده‌ی فیلم Godzilla vs. Kong برای فرستادن این عنوان بر روی سرویس استریمی HBO Max تقاضای حداقل ۲۵۰ میلیون دلار پول از کمپانی AT&T مالک شرکت WarnerMedia کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ماه گذشته طبق گزارش‌ها، نتفلیکس پیشنهادی بالای ۲۰۰ میلیون دلار را برای گرفتن حق پخش فیلم ۵ بار تأخیر خورده‌ی Godzilla vs. Kong که دنباله‌ای برای «دنیای هیولایی» یا MonsterVerse است، ارائه داده بود اما این پیشنهاد توسط WarnerMedia رد شد؛ چند روز بعد، این شرکت مادر Warner Bros. اعلام کرد که تمام جدول پخش ۱۷ فیلمی‌شان در سال ۲۰۲۱ از Dune و The Suicide Squad تا Godzilla vs. Kong به صورت همزمان و در یک روز در سینماها و بر روی HBO Max به پخش خواهند رسید. این روی کرد فقط برای یک سال توسط این کمپانی اتخاذ شده است.

خیلی زود اعلام شد کمپانی Legendary که سرمایه‌گذاری ۷۵ درصدی در هردو فیلم Godzilla vs. Kong و Dune به کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) انجام داده است برعلیه این تصمیم یک‌جانبه‌ی WarnerMedia که دو فیلم بالقوه پول‌ساز را بر روی یک سرویس استریمی فرستاده است، به صورت حقوقی اقدام خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، لجندری تا قبل از اعلام رسمی وارنرمدیا در روز سوم دسامبر (۱۳ آذر) به‌هیچ‌وجه از این رویکرد دوگانه باخبر نبوده است.

به گزارش Deadline، تنها درصورتی‌که Warner Bros. قراردادی جدید با رقم پایه‌ی بالای ۲۰۰ میلیون دلار (همان رقم پیشنهادی نتفلیکس) را با Legendary به امضا برساند، فیلم Godzilla vs. Kong در تاریخ ۲۱ ماه مه ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) به اکران و پخش خواهد رسید.

منبع: Comic Book

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.