برادران وارنر با دو نسخه متفاوت از Suicide Squad کلنجار رفته‌است!

4 August 2016 - 09:00

بر اساس گزارشات جدید، برادران وارنر از اول هم سر این فیلم دودل بوده است. اولین تریلر که منتشر شد، دیدیم که با یک فیلم سراسر هیجان و کمدی همراه هستیم، اما بعضی منابع داخلی می‌گفتند این لحن اصلاً چیزی نیست که دیوید آیر (David Ayer)، کارگردان فیلم، خلق کرده است. منبعی می‌گوید که نسخه اول فیلم به‌شدت تاریک و جدی و خشن بوده است، و این از طرف کارگردانی که Fury و Training Day را ساخت تعجبی ندارد! برادران وارنر می‌خواست که فیلم مانند تیزرش هیجان‌انگیز و جالب و خنده‌دار باشد. با توجه به این درخواست، آیر مشغول فیلم‌برداری دوباره و اصلاح «جوخه انتحار» شد و به طور خیلی خیلی عجیب، برادران وارنر ویرایشگرهای آن تریلر را استخدام کرد تا برروی نسخه دوم کار کنند!

باید بدانید که کار ویرایش تریلر و فیلم بسیار متفاوت است، اما می‌گویند ویرایشگرهای متعددی برای کار آورده شدند که تنها به نام جان گیلروی (John Gilroy) در تیتراژ و عوامل فیلم اشاره شد. همچنین شایعه است که مایکل ترونیک (Michael Tronick) هم به‌عنوان ویرایشگر نهایی شناخته می‌شود. هر دو نسخه جدی و خنده‌دار به گروهی از مخاطبان در ماه مینشان داده شد. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات نسخه دوم جلوه‌های گرافیکی مجلل‌تر و معرفی یک شخصیت از همان ابتدای فیلم بود. نسخه دوم بیشتر به دل برادران وارنر خوش آمد و آن‌ها خواستند که یک فیلم واحد از این دو نسخه به‌دست آورند که نتیجه‌اش هم میلیون‌ها دلار هزینه اضافی برای فیلم‌برداری بیشتر بود.

مشخص است که موضوع و مشکل فیلم‌های دی سی مربوط به لحن آن نمی‌شود، چرا که اگر قضیه این بود، منتقدان این بار از فیلم جدید خوششان می‌آمد. جالب است که بسیاری از منابع اشاره می‌کنند موسیقی متن فیلم یکپارچگی ندارد و مشخص است که استودیو تمام تلاش خود را کرده که فیلم را هرطوری که می‌تواند جذاب‌تر و خنده‌دارتر کند.

حتی یکی از مشکلات مطرح مسئله زمان بوده است. گویا برادران وارنر با اینکه فیلم باید تغییر می‌کرد، وقت کافی را به عوامل آن نداده و شرایط با کلی دلهره و استرس جلو رفته است. نظر شما چیست؟ مشکل فیلم‌های دی سی واقعاً چیست؟! نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

منبع: Screencrush

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • parsa._.ard says:

    شاید مشکلش این باشه که خیلی دنبال جدید و مدرن کردن و تغییر شخصیت هاست???

  • Hanna says:

    امیدوارم تا یکشنبه به یه نظرى برسم. اما چیزى که مطمئنه اینه که دى سى و وارنر با حجیم کردن داستان و اضافه کردن شخصیت هاى متنوع دارن مسیرى رو مى رن که باعث شکست سونى و اسپایدرمن شد.
    مارول براى تک تک شخصیت هایى که توى فیلم هاى شلوغى مثل اونجرز یا جنگ داخلى استفاده کرده، اول یه فیلم شخصى (گاهاً دوتا) ساخته تا بیننده گیج نشه. همین فیلم جوخه انتحار شامل کلى شخصیت هست که ما فقط از بین شون بت من رو مى شناسیم. بعیده همچین داستان سنگینى بتونه خوب راه بره. احتمالا چند وقت دیگه نسخه ویژه کارگردانش مى یاد.