سریال سیاسی هیجانی The Night Agent در دست ساخت قرار دارد

25 December 2020 - 22:30
Shawn Ryan

شان رایان یک سریال تلویزیونی با اقتباس از رمان The Night Agent نوشته متیو کویرک، خواهد ساخت؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

سازنده سریال The Sheild دیشب در طی چندین توییت درباره کتاب‌های مورد علاقه خود در سال ۲۰۲۰ این موضوع را اعلام کرد.

شان رایان درباره کتاب The Night Agent گفت:

این کتاب جزو کتاب‌هایی می‌باشد که خوانده‌ام، تصمیم گرفتم سریال تلویزیونی با اقتباس از آن بسازم و شاید نویسندگی قسمت اول آن را تمام کرده باشم.

این پروژه هنوز در توسعه داخلی قرار دارد و پروسه ساخت سریال در سال جدید شروع خواهد شد. رایان تولیدکنندگی اجرایی را از طریق کمپانی MiddKid خود برعهده خواهد داشت.

این رمان که در ماه اکتبر منتشر شد با نقدهای مثبتی مواجه شد و با رمان‌هایی مانند رمان‌های جان گریشام و دیوید بالداچی مقایسه شده است. این رمان درباره یک مامور اف‌بی‌آی با نام پیتر ساترلند می‌باشد که به توطئه بزرگی وارد شده است و باید جاسوس روسی را در بالاترین مقام‌های دولت ایالات متحده متوقف کند. برای نجات ملت، پیتر درگیر شکار ناامید کننده خیانت‌کار شده و باید قوانین را در دست خود بگیرد، همه چیز را زیر سوال ببرد و به هیچ‌کس اعتماد نکند.

رایان یکی از سازندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال درام .S.W.A.T برای شبکه CBS بوده است. کمپانی MiddKid و بخش تلویزیونی Sony ساخت یک پروژه روان‌شناختی هیجانی را برای شبکه Showtime برعهده دارند که نویسندگی آن بر عهده تد کویل بوده است.

منبع : Dead Line

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.