سریال Reservation Dogs توسط تایکا وایتیتی ساخته می‌شود

25 December 2020 - 22:00
سریال Reservation Dogs

کمپانی FX رسما سفارش ساخت یک سریال کمدی به نام Reservation Dogs را داد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

کارگردان برنده جایزه اسکار یعنی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) به همراه استرلین هارجو (Sterlin Harjo) سریال Reservation Dogs را برای کمپانی FX می‌سازند.

این طرح توسط هارجو کارگردانی می‌شود که خود، همچنین نویسنده مشترک فیلم‌نامه سریال در کنار وایتیتی می‌باشد. هشت قسمت اول این سریال به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در سال آینده منتشر شود.

هارجو در بیانیه‌ای گفت:

به عنوان دوستان دیرینه، طبیعی بود که من و تایکا پروژه‌ای را با هم پیدا کنیم و چه چیزی بهتر از سریالی که از سبک داستان‌سرایی جوامع بومی ما تجلیل می‌کند. من که اهل اوکلاهاما هستم و تایکا هم اهل آئوتاروا. ما از داشتن فرصتی که در آن می‌توانیم داستان سریال Reservation Dogs را برای گروه فیلم‌سازی، گرت باش (Garrett Basch) و تمام تیم FX تعریف کنیم، بسیار هیجان‌زده هستیم.

سریال Reservation Dogs یک سریال با زمینه دوره نوجوانی است که داستان چهار نوجوان بومی آمریکا را در جامعه روستایی اوکلاهاما دنبال می‌کند در حالی که آن‌ها روز‌های خود را صرف ارتکاب جرم و … مبارزه با آن می‌کنند.

دی فارا وون ای تای (D’Pharaoh Woon-A-Tai) در نقش بیر، دوری جیکوبز (Devery Jacobs) در نقش الورا دانن، پائولینا الکسیس (Paulina Alexis) در نقش ویلی جک و بازیگر تازه وارد لین فاکتور (Lane Factor) در نقش چیز، بازیگران این مجموعه می‌باشند.

این سریال همچنین شامل بازیگران مهمانی از جمله: تامارا پودمسکی (Tamara Podemski)، زان مک‌کلارنون (Zahn McClarnon)، ماکون بلر (Macon Blair)، کرک فاکس (Kirk Fox)، متی کارداروپل (Matty Cardarople)، دالاس گلدتوث (Dallas Goldtooth)، لیل مایک (Lil Mike) و فانی بون (Funny Bone) می‌شود.

تهیه‌کنندگی اجرایی سریال Reservation Dogs، توسط تایکا وایتیتی و استرلین هارجو انجام می‌شود. تهیه‌کنندگی این سریال همچنین توسط گرت باش به نمایندگی از کمپانی او به نام Scott Rudin Productions انجام می‌شود.

رئیس بخش برنامه‌ریزی کمپانی FX Entertainment یعنی نیک گراد (Nick Grad) می‌گوید:

استرلین هارجو عمیقا از تجربیات خود به عنوان یک بومی اهل اوکلاهاما بهره می‌برد تا سریال Reservation Dogs را به یک مجموعه مطابق با واقعیت و بسیار جذاب درباره جوانی، شجاعت و حوادث ناگوار تبدیل کند. تایکا وایتیتی استعداد‌های قابل توجه خود را به این مجموعه می‌بخشد و به استرلین و شریک خلاقشان یعنی گرت باش کمک می‌کند تا یک سریال منحصر به فرد و اصیل بسازند به گونه‌ای که ما بیشتر از این برای دیده شدن سریال توسط مخاطبان، نمی‌توانیم منتظر بمانیم!

هارجو فیلم‌هایی که به طور عمده روی مردم بومی آمریکا تمرکز دارند را ساخته است که همه آن‌ها در منطقه اوکلاهاما، منطقه او، ساخته شده‌اند.

این سریال درواقع دومین همکاری وایتیتی و کمپانی FX می‌باشد که همکاری قبلی، کار کردن روی فصل سوم سریال What We Do in the Shadows می‌باشد که به زودی منتشر می‌شود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.