همکاری جان و دنزل واشنگتن؛ کریستوفر نولان بسیار مشتاق است

26 December 2020 - 11:00
John David Washington

جان دیوید واشنگتن (John David Washington) و کریستوفر نولان (Christopher Nolan) امسال در فیلم مشهور Tenet با یکدیگر همکاری کردند. بسیاری از افرادی که این اثر را دیدند از آن و نقش‌آفرینی واشنگتن لذت بردند و اکنون این سؤال را مطرح می‌کنند که آیا امکان همکاری دیگری میان نولان و واشنگتن پسر وجود دارد؟ آیا امکان آن وجود دارد که حتی واشنگتن پدر نیز در یک اثر با هردوی آن‌ها همکاری کند؟ در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

هرکس که امسال فصل پایانی سریال Schitt’s Creek را دیده باشد متوجه می‌شود که همکاری پدر-پسری بسیار جذاب خواهد بود بنابراین سؤال اصلی اینجا است که آیا کریستوفر نولان علاقه‌ای به چنین همکاری دارد؟

خوشبختانه این سؤال را Extra در مصاحبه‌ای با جان دیوید واشنگتن و نولان درباره‌ی همکاری احتمالی با دنزل واشنگتن (Denzel Washington) مطرح کرد و این پاسخ آن‌ها بود:

جان دیوید واشنگتن: می‌دانی [نگاه به کریس نولان] اگر کس خاصی باشد که، اا…

کریستوفر نولان: اولین دفعه نیست که این سؤال از من پرسیده می‌شود. من می‌گویم بله، می‌خواهم آن را ببینم. واضح است.

جان دیوید واشنگتن درواقع زمانی که بچه بود با پدرش در فیلم‌های Devil in a Blue Dress و Malcolm X همبازی بوده است. با این حال اکنون هردوی آن‌ها ستارگانی کاملاً بالغ هستند و اگر در پروژه‌ای با یکدیگر همکاری کنند که نولان نیز مغز متفکر آن باشد، اثری جذاب خلق خواهد شد.

جان دیوید واشنگتن اکنون در نقطه‌ی اوج دوران حرفه‌ای‌اش قرار دارد. بازیگر فیلم «انگاشته» نخستین بار با بازی در فیلم BlacKkKlansman به کارگردانی اسپایک لی (Spike Lee) مطرح شد. او در طول دوران قرنطینه مشغول فیلم‌برداری اثری با دیگر ستاره‌ی هالیوود زندایا (Zendaya) بود سپس در فیلم Born to be Murdered مقابل آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) به ایفای نقش خواهد پرداخت و در فیلمی به کارگردان دیوید او. راسل (David O’ Russell) نیز حاضر خواهد بود.

منبع: CinemaBlend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.