تریلر Death To 2020 منتشر شد؛ مرگ بر ۲۰۲۰

26 December 2020 - 16:44
Death To 2020

مستندنمای Death To 2020 اثری ویژه از خالقان سریال Black Mirror، چارلی بروکر (Charlie Brooker) و آنابل جونز (Annabel Jones) است که توسط کمپانی Netflix ساخته و به پخش می‌رسد. این عنوان نگاهی کلی به سالی است که به دنیا ویروس کرونا را داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

لزلی جونز (Leslie Jones) در این تریلر می‌گوید:

می‌خوام بگم سال نکبت و گندی بود اما در این صورت به تمام نکبتی‌جات و گندی‌ها توهین کردم.

در این اثر ستارگان بسیاری ازجمله جونز، ساموئل جکسون (Samuel L. Jackson)، لیسا کودرو (Lisa Kudrow)، جو کیِری (Joe Keery) و هیو گرنت (Hugh Grant) در نقش متخصصانی ساختگی و مردم عادی، نگاهی منتقدانه به ۱۲ ماهی که گذشت خواهند داشت.

گرنت نقش مورخی منزجرکننده (که بیش‌ازحد به دیوید استارکی (David Starkey) شبیه است) را ایفا می‌کند درحالی‌که طبق تریلر کودرو نقش یک سیاستمدار محافظه‌کار و برنده‌ی گلدن گلوب تریسی اولمن (Tracey Ullman) نقش ملکه را ایفا خواهد کرد. لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) نیز به‌عنوان راوی به جمع عوامل این مستندنما پیوسته است.

طرح کلی داستان به شکل زیر است:

۲۰۲۰ سالی بسیار [جای خالی را با هر صفتی که دوست دارید پرکنید] بود که حتی سازندگان Black Mirror نمی‌توانستند آن را پیش‌بینی کنند و از پسش بربیایند… اما این به آن معنی نیست که آن‌ها هیچ کاری انجام نداده‌اند. Death To 2020 رویدادی کمدی است که داستان سالی که بسیار مخوف بود (یا شاید هنوز هم هست؟) را روایت می‌کند. این اثر شبه مستند برخی از شناخته‌شده‌ترین افراد (خیالی) دنیا را دور هم جمع می‌کند تا نظرشان را درباره‌ی ۱۲ ماه گذشته بگویند.

بروکر و جونز تهیه‌کنندگان اجرایی Death To 2020 از طرف کمپانی Broke And Bones هستند و آلیسون مارلو (Alison Marlow) تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. این عنوان اولین پروژه‌ی Broke And Bones برای نتفلیکس است.

این اثر ۲۷ دسامبر ۲۰۲۰ (۷ دی) منتشر خواهد شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.