نسخه Extended فیلم Rogue One منتشر می‌شود؟

6 January 2017 - 19:30

یکی از نکاتی که در مورد فیلم Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستان جنگ ستارگان» می‌دانیم، این است که بسیاری از سکانس‌ها و صحنه‌های فیلم به نسخه پایانی آن راه پیدا نکردند. با این وجود طرفداران امیدوارند صحنه‌های حذف شده را در نسخه‌‌ی extended cut آن، بر روی دی‌وی‌دی تجربه کنند. با سینماگیمفا همراه باشید. طبق گفته تدوین گرانی که فیلم Rogue One را ویرایش کرده‌اند، نسخه اولیه فیلم که تمام صحنه‌های آن را در بر داشته‌است، تفاوت چندانی با نسخه منتشر شده برای سینما ندارد:

نسخه اولیه فیلم تفاوت چندانی با نسخه‌ای که برای سینماها منتشر کردیم ندارد. فکر می‌کنم نسخه اولیه از نظر زمانی تقریبا هم‌تراز با نسخه سینما باشد. شاید تنها ۱۰ دقیقه طولانی‌تر. به طور دقیق به خاطر ندارم که چقدر بود، چون حدود یک سال پیش این کار را انجام دادیم! مطمئن باشید نسخه مرموز چهار ساعتی در کار نیست.

طبق سنت همیشگی، تدوین‌گران فیلم، در ابتدا کلیه سکانس‌های فیلم‌برداری شده را به صورت یکپارچه در قالب یک فیلم طولانی قرار می‌دهند که در اکثر موارد این نسخه راهی سینما نمی‌شود. اما در مورد Rogue One باید بگوییم که به نظر می‌رسد آنها می‌توانستند همان نسخه اولیه را نیز منتشر کنند. در نهایت Rogue One: A Star Wars Story لزوما نیازی نیز به نسخه extended ندارد، چرا که همین نسخه نیز تمام چیزهایی که طرفداران از آن می‌خواستند را شامل می‌شود و هیچ ضعفی از این نظر ندارد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.