اکشن در قسمت پایانی شرلوک پررنگ‌تر خواهد بود

6 January 2017 - 23:30

طرفدارن شرلوک سال‌ها منتظر بازگشت این سریال بودند تا بعد از اتفاقات مرموز و شوکه‌کننده قسمت پایانی فصل سوم، شاهد پیامدهای آن باشند. شبکه BBC نیز به دلیل مشکلات فراوان پیرامون سریال، تنها یه اپیزود مخصوص کریسمس در تعطیلات سال پیش منتشر کرد تا طرفداران امید خود را به طور کامل از دست ندهند. با سینماگیمفا همرا باشید.

خوشبختانه یکشنبه هفته پیش قسمت نخست از فصل چهارم این سریال محبوب پخش شد. مارک گتیس (Mark Gatiss) و استیون موفات (Steven Moffat) هم وقت را تلف نکردند و زندگی شرلوک با بازی بندیک کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و جان واتسون با بازی مارتین فریمن (Martin Freeman) را وارد مرحله‌ای جدید از آشفگی و پیچیدگی نمودند. آن هم با پایانی غیرمنتظره که طرفدارن را در این چند روز تا آغاز اپیزود دوم در شوک فرو برد.

این هفته اپیزود دوم سریال با عنوان The Lying Detective «کارآگاه دروغگو» پخش می‌شود که تمرکزش روی تقابل شرلوک و دستیارش با شخصیت شرور این فصل، کالورتون اسمیت با بازی توبی جونز (Toby Jones) قرار دارد. و در نهایت قسمت پایانی این فصل خبر از اتفاقاتی هیجان‌انگیزتر از دو اپیزود قبلی‌ می‌دهد.

مارک گتیس طی مصاحبه‌اش با TVLine در خصوص فصل چهارم بعد از توضیح در مورد شخصیت منفی جدید سریال که او را شیطانی ناب خطاب کرد، اذعان داشت که اپیزود پایانی این فصل با عنوان The Final Problem «مشکل پایانی» مملو از صحنه‌های اکشن و مبارزات فراوان است.

مشخصا در اپیزود پایانی این فصل، صحنه‌های اکشن زیادی را خواهیم دید. حتی بیشتر از تمامی اپیزودهای قبلی سریال که تاکنون ساخته شده‌است. قطعا صحنه‌های اکشن زیادی خواهد بود.

اپیزود دوم فصل چهارم شرلوک با عنوان کارآگاه دروغگو در تاریخ یکشنبه ۱۹ دی پخش خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.