چگونگی بازگشت شخصیت استیو ترور در فیلم Wonder Woman 1984

26 December 2020 - 20:41

یکی از بزرگ‌ترین رازهای فیلم Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» بازگشت کریس پاین در نقش استیو ترور به فیلم بوده است، کاراکتری که زندگی خود را در فیلم Wonder Woman فدا کرد، که داستان آن در طول جنگ جهانی اول جریان داشت؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

کامیک‌ها با مفهوم بازگشت از مرگ و مقابله با مرگ غریبه نبوده‌اند، پس بازگشت استیو با توجه به منبع اصلی تعجب‌آور نبوده است. اما این سوال به وجود می‌آید که چگونه این اتفاق افتاده است؟ و مهم‌تر از آن چرا این اتفاق افتاده است؟

ادامه خبر شامل اسپویلر درباره فیلم Wonder Woman 1984 خواهد بود.

آن‌طور که در فیلم نمایش داده شد، بازگشت استیو از مرگ با استفاده از سنگ آرزوها اتفاق افتاد، که همان‌طور که اسم این سنگ نشان می‌دهد، آرزوهای افراد را در برابر بهایی برآورده خواهد کرد. پس از جذب شدن سنگ آرزوها توسط مکس لرد، این سنگ باعث ایجاد هرج و مرج‌هایی شد، اما قبل از آن دایانا به‌صورت اتفاقی بازگشت استیو را آرزو کرد. البته استیو به‌صورت مادی به این دنیا برنگشت بلکه بدن یک انسان دیگر را تسخیر کرد، که یعنی دایانا در ابتدا او را نمی‌شناخت.

استیو که در بدن یک فرد غریبه از مرگ بازگشته، به آپارتمان این شخص دسترسی داشته است و در آپارتمان او “بیدار شده است”، با توجه به این‌که می‌داند قبل از آرزوی دایانا “جای دیگری” بوده است، که ممکن است به معنی وجود بهشت یا زندگی بعدی در دنیای سینمایی DC باشد. پیامدهای این موضوع کمی ترسناک و تیره بوده‌اند. انسانی که روح استیو بدن او را تسخیر کرده است، مشخصاً زندگی‌ای برای خود داشته است که استیو اساساً این زندگی را از او دزدیده است، اما این مهم‌ترین مشکل این ماجرا نبوده است. بهای آرزوی دایانا، از دست رفتن قابلیت‌های آمازونی وی بوده است، که یعنی هرچه زمان بیشتری با استیو بگذراند، ضعیف‌تر و انسان‌تر خواهد شد که با توجه به تهدیدی که افرادی مانند مکس لرد به وجود آورده‌اند مشکل بزرگی خواهد بود.

در آخر هر دو متوجه می‌شوند که بازگشت استیو از مرگ برای هر دوی آن‌ها عملی خودخواهانه بوده است و استیو از دایانا می‌خواهد که آرزوی خود را پس بگیرد. پس از بازگشت قدرت‌ها و پس گرفتن آرزوی خود، دوباره شاهد صحنه‌ای غم‌انگیزی بین این دو مانند فیلم اول هستیم.

فیلم Wonder Woman 1984 در حال حاضر از سرویس استریم HBO Max در حال پخش می‌باشد.

منبع : Game Spot

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.