Spider-Man 3؛ احتمال حضور ونوم و موربیوس

27 December 2020 - 13:45
Spider-Man 3

هم‌اکنون Spider-Man 3 رویدادی پر از شخصیت‌های جورواجور به نظر می‌رسد. ظاهراً بسیاری از شخصیت‌ها از فیلم‌های ابرقهرمانی از قدیمی‌شان گرفته تا جدید در این عنوان حضور خواهند داشت. حال به پاسخ این پرسش خواهیم پرداخت که آیا امکان حضور ونوم با بازی تام هاردی (Tom Hardy) و موربیوس با بازی جرد لتو (Jared Leto) در آن وجود دارد؟ در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

 علاوه بر حضور تام هالند (Tom Holland) در نقش پیتر پارکر و سایر شخصیت‌های مکمل نظیر ام‌جی با بازی زندایا (Zendaya) و ند لیدز با بازی جیکوب باتالون (Jacob Batalon)، شخصیت‌هایی نظیر دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، الکترو با بازی جیمی فاکس (Jamie Foxx) و دکتر اختاپوس با بازی آلفرد مولینا (Alfred Molina) هم برای حضور در این فیلم به تأیید رسیده‌اند.

تازه این اسامی و شخصیت‌ها در مقابل شایعاتی که از حضور دو مرد عنکبوتی لایو-اکشن قبلی یعنی توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) و حضور شخصیت‌های مکمل آن سری فیلم‌ها یعنی مری جین واتسونِ کریستن دانست (Kirsten Dunst) و گوئن استیسیِ اما استون (Emma Stone) در این فیلم به گوش می‌رسد، چیزی نیستند؛ از احتمال بازگشت مت مورداک چارلی کاکس (Charlie Cox) هم که اصلاً چیزی نگوییم بهتر است.

Spider-Man 3

می‌دانیم که سونی با تب‌وتاب مشغول کار بر روی دنیای سینمایی خودش است و از «مرد-عنکبوتی ۳» نیز به‌عنوان بهترین مکان برای تلاقی این دنیا با MCU یاد می‌شود.

طبق آخرین قراردادی که Marvel Studios و Sony منعقد کرده‌اند حتی تهیه‌کننده‌ی بزرگ کوین فایگی (Kevin Feige) هم کراس‌اور میان دو دنیای مذکور را اجتناب‌ناپذیر خوانده است.

معمار دنیای سینمایی مارول در مصاحبه‌ای که سال گذشته با CinemaBlend انجام داده بود، گفت:

به نظرم احتمالاً به سونی بستگی دارد، ونوم در دنیای خودشان است ولی هردو شخصیت متعلق به سونی هستند. نمی‌دانم چه برنامه‌ای برای فیلم بعدی ونوم خواهند داشت یا دارند اما به نظر از برخی جهات باید جذاب باشد.

پیش‌تر نیز فایگی به‌صورت تلویحی به تلاقی دنیای سینمایی مارول و سونی اشاره کرده بود:

از ادامه‌ی سفر اسپایدی در MCU هیجان‌زده هستم و من و تمام کسایی که در مارول استودیوز کار می‌کنیم بسیار برای ادامه‌ی کارمان بر روی این شخصیت هیجان داریم. مرد-عنکبوتی قهرمانی قدرتمند و نمادین است که داستان‌هایش را مخاطبانی از تمامی سنین و در سراسر جهان دنبال می‌کنند. او همچنین قرار است تنها قهرمانی با قدرت‌های فرا انسانی باشد که میان دو دنیای سینمایی جابه‌جا می‌شود؛ بنابراین درحالی‌که سونی به توسعه‌ی اسپایدی-ورس خودش ادامه می‌دهد نمی‌دانیم چه سورپرایزهایی در آینده انتظارمان را می‌کشند.

فیلم Morbius در ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند) و Venom: Let There Be Carnage در ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهند شد. این در حالی است که فیلم Marvel’s Spider-Man 3 هم‌اکنون تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) را برای اکران خود انتخاب کرده است.

به نظر شما چه شخصیت‌هایی در فیلم سوم اسپایدی حضور خواهند داشت؟ چه شخصیت‌هایی دوست دارید تا حضور داشته باشند؟ لطفاً با ما هم در میان بگذارید.

منبع: Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.