علاقه کارگردان Wonder Woman 1984 به ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی بیشتر

27 December 2020 - 21:35

آیا قرار است شاهد نقل مکانی از دنیای سینمایی DCEU به MCU باشیم؟ کارگردان سری فیلم‌های Wonder Woman یعنی پتی جنکینز (Patty Jenkins) برای به دست‌گیری کارگردانی چند فیلم ابرقهرمانی دیگر از دنیای DC Comics و همچنین Marvel universe ابراز علاقه کرده است. پروژه‌ی بعدی این فیلم‌ساز تحت عنوان Cleopatra با هنرنمایی بازیگر نقش اصلی دو فیلم Wonder Woman یعنی گَل گدوت (Gal Gadot) ساخته خواهد داشت و پس از آن نیز اسپین‌آفی از مجموعه Star Wars به نام Rogue Squadron برای Disney-Lucasfilm به کارنامه‌ی ایشان اضافه خواهد شد. با وجود پُر بودن برنامه‌ی کاری، خانم جنکینز عنوان کرده بیش از هر چیز علاقه دارد دنباله‌ی فیلم‌های Superman، مرد عنکبوتی و Black Widow را کارگردانی کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این مطلب در توئیتر و طی #WW84WatchParty در فضای مجازی منتشر شده است.

تولید هر دو نسخه‌ی ساخته شده از Wonder Woman، تحت‌تأثیر فیلم Superman به کارگردانی ریچارد دانر (Richard Donner) در سال ۱۹۷۸ و علاقه‌ی جنکینز به این شخصیت قرار داشته است. اکنون، پس از اینکه مشخص شد جان واتس (Jon Watts) صندلی کارگردانی Spider-Man 4 با بازی تام هالند (Tom Holland) را برای بر عهده گرفتن کارگردانی ریبوت Fantastic Four رها کرده، ظاهراً نظر خانم جنکینز به پُر کردن این صندلی جلب شده است.

در سال ۲۰۱۳ چیزی نمانده بود تا خانم جنکینز در پروژه‌ی دنباله‌ی Thor به نام The Dark World که تحت مالکیت Marvel Studios است به عنوان کارگردان انتخاب شود و ایده‌ی فیلم‌نامه نسخه‌ی ابرقهرمانی Romeo and Juliet را برای آن پیاده کند، که البته در نهایت این ایده به جایی نرسید.

طی مصاحبه‌ای با Vanity در اوایل همان سال، Jenkins اینطور اظهار داشت:

فکر نمی‌کردم بتوانم با فیلم‌نامه‌ای که آن‌ها در نظر داشتند فیلم خوبی بسازم. به نظر من ساخت آن فیلم اتفاق بزرگی بود… طوری به نظر می‌رسید که انگار من مقصر بودم. اینطور به نظر می‌آمد که، خدای من، این زن کارگردان فیلم بوده و چیزهای زیادی را جا انداخته. اولین باری بود که احساس می‌کردم اگر این پروژه را با یک کارگردان دیگر انجام دهم به موفقیت بزرگی نمی‌رسم.

جنکینز اضافه کرد:

نمی‌شود فیلم‌هایی ساخت که به آن‌ها اعتقاد ندارید. تنها دلیل ساخت چنین فیلمی این است که ثابت کنید می‌توانید انجامش دهید. ولی اگر موفق نمی‌شدم چیزی برای ثابت کردن نداشتم. فکر نمی‌کنم در آن صورت فرصت دیگری پیدا می‌کردم و به خاطر همین، شدیداً از موقعیت الان راضی هستم.

فیلم Wonder Woman 1984 در حال حاضر از سرویس استریم HBO Max در حال پخش می‌باشد.

منبع: comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.