سریال Aggretsuko برای فصل چهارم تمدید شد

27 December 2020 - 17:30

کمپانی نتفلیکس سریال انیمیشنی بزرگسالانه Aggretsuko را برای فصل چهارم تمدید کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال انیمیشنی Aggretsuko به طرز غیرمنتظره‌ای تبدیل به یکی از سریال‌های بسیار پرطرفدار نتفلیکس شده است. در حالی که بنیاد و اساس این انیمیشن یعنی پاندایی آوازخوان و قرمز کمی عجیب به نظر می‌رسید ولی Aggretsuko به عنوان یک انیمیشن بزرگسالانه عملکرد بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشته و حتی توجه بینندگان دیگری که بیشتر جذب سریال‌های انیمیشنی بزرگسالانه معروف شده‌اند را نیز جلب کرده است.

همان‌طور که گفته شد کمپانی نتفلیکس با انتشار توییتی بامزه و دوست‌داشتنی در توییتر تائید کرده که سریال Aggretsuko به عنوان هدیه کریسمسی به طرفداران آن برای فصل چهارم تمدید شده است. در این اعلامیه، رتسکو (کاراکتر اصلی این انیمیشن) به شکل رتسکوکلاوس (مانند سانتاکلاوس یا بابانوئل) درآمده و کلاه و لباس بابانوئلی نیز پوشیده است. او در تصویر این خبر مقابل میکروفون ایستاده و به نظر می‌رسد که با جیغ زدن اعلام می‌کند که فصل چهارم این سریال در راه می‌باشد. در این تصویر دو کاراکتر دیگر با نام‌های فنککو و هایدا نیز در کنار او حاضر هستند که لباس کریسمسی را نیز بر تن دارند.

این تصویر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

سریال انیمیشنی Aggretsuko

طرفداران از زمان انتشار این خبر در توییتر تا به حال، به آن پاسخ‌های مثبت بسیاری داده‌اند و بیشتر آن‌ها برای این اعلامیه بسیار خوشحال شده‌اند. با این حال، بقیه طرفداران در پاسخ به این خبر گفته‌اند که آن‌ها از نحوه به پایان رسیدن فصل سوم سریال Aggretsuko خوشحال نبوده‌اند و از مسیری که نویسندگان برای آینده این سریال در نظر گرفته‌اند نامطمئن هستند.

فصل سوم سریال انیمیشنی Aggretsuko پایان بسیار جنجالی را برای آن رقم زده بود به این علت که کاراکتر رتسکو در این فصل توسط طرفداران کمین کرده خود مورد حمله قرار گرفته و هایدا برای نجاتش به کمک او آمده بود. به نظر می‌رسد که داستان این سریال طوری پیش می‌رود که رتسکو و هایدا به یکدیگر برسند در حالی که رابطه بین آن‌ها مملو از چرخش‌های کمدی و رمانتیکی است که برخی آن را مشکل‌ساز می‌دانند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.