تاریخ فیلم‌برداری فصل دوم سریال Star Trek: Picard تأخیر خورد

27 December 2020 - 18:00
سریال Star Trek: Picard

آخرین به‌روزرسانی از روند فیلم‌برداری فصل دوم سریال Star Trek: Picard منتشر شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

یکی از بازیگران این سریال تائید کرده که روند فیلم‌برداری فصل دوم آن با تأخیر مواجه شده است. قابلیت انجام روند فیلم‌برداری هر پروژه‌ای طی این روزها، به مکان فیلم‌برداری در نظر گرفته شده برای آن و همچنین محدودیت‌های و پروتکل‌های ایمنی وضع شده جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در آن مکان بستگی دارد. فصل دوم سریال Star Trek: Picard تنها سریالی نیست که روند فیلم‌برداری‌اش تأخیر خورده و حتی بقیه سریال‌های Star Trek نیز در حال تلاش برای ادامه دادن روند ساخت خود در این دوران هستند.

در ابتدا قرار بود که فصل دوم سریال Star Trek: Picard در تابستان امسال فیلم‌برداری شود چرا که روند پخش فصل اول آن در ماه مارس به کار خود پایان داده بود. البته که همه‌گیری ویروس کرونا امکان آغاز روند فیلم‌برداری فصل دوم آن را در فصل تابستان غیرممکن کرده است. درنهایت فاش شده بود که خدمه این سریال فیلم‌برداری فصل دوم را در ماه ژانویه ۲۰۲۱ (دی ماه ۱۳۹۹) یعنی چند ماه دیرتر از زمانی که قرار بود این فصل را فیلم‌برداری کنند آغاز خواهند کرد. اکنون طرفداران از به‌روزرسانی دیگری در رابطه با روند فیلم‌برداری این سریال آگاه شده‌اند.

تاریخ آغاز فیلم‌برداری فصل دوم سریال Picard مجدداً تأخیر خورده است ولی نه به مقدار زیاد چرا که یکی از بازیگران این سریال با نام جری راین (Jeri Ryan) در شبکه اجتماعی توییتر تائید کرده که فصل دوم سریال Star Trek: Picard به‌جای یکم ژانویه (۱۲ دی ماه ۱۳۹۹) اکنون در تاریخ یکم فوریه (۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۹) فیلم‌برداری خواهد شد.

بقیه سریال‌های Star Trek نیز به مانند این سریال با مشکلات متعددی در روند ساخت خود روبه‌رو هستند. پیش از این نیز اعلام شده بود که روند فیلم‌برداری فصل چهارم سریال Star Trek: Discovery با چهار ماه تأخیر آغاز خواهد شد یعنی به‌جای شروع در ماه نوامبر ۲۰۲۰ (آبان ماه ۱۳۹۹) فیلم‌برداری آن اکنون در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ (خرداد ماه ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد. برنامه‌ریزی شده است که روند فیلم‌برداری سریال Star Trek: Strange New Worlds نیز مانند سریال Star Trek: Discovery، در سال ۲۰۲۱ و از ماه فوریه آغاز شود.

البته همچنان این احتمال وجود دارد که همه‌گیری ویروس کرونا برنامه زمانی فیلم‌برداری این سریال‌ها را دوباره دستخوش تغییر کند ولی با این حال امیدواریم که روند واکسیناسیون مردم در مقابل ویروس کرونا باعث شود تا دوباره شاهد تأخیر دیگری نباشیم. جری راین با اعلام زمان فیلم‌برداری سریال Star Trek: Picard به طرفداران امید داده است که این سریال هر چه زودتر وارد مرحله فیلم‌برداری شده و آماده پخش شود.

روند تولید فصل اول این سریال حدوداً اواخر ماه آوریل ۲۰۱۹ (اردیبهشت ماه ۱۳۹۸) آغاز شده بود و در ماه سپتامبر (شهریور ۱۳۹۸) همان سال نیز به کار فیلم‌برداری خود پایان داده بود. از زمان پایان فیلم‌برداری فصل اول سریال Star Trek: Picard تنها چهار ماه طول کشیده است تا این سریال پخش شود. اگر این جدول زمانی، برای فصل دوم این سریال نیز صدق کند امکان دارد که روند فیلم‌برداری فصل دوم Picard در ماه جولای ۲۰۲۱ (تیر ماه ۱۴۰۰) به اتمام برسد و بدین ترتیب ممکن است که اولین قسمت آن در ماه نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ماه ۱۴۰۰) پخش شود.

با این حال فیلم‌برداری این سریال در شهر کالیفرنیا آمریکا انجام خواهد شد که این شهر یکی از سخت‌ترین قوانین وضع شده جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را در بین دیگر نقاط آمریکا دارا می‌باشد بنابراین احتمال این وجود دارد که روند فیلم‌برداری آن دوباره با تأخیر مواجه شود.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.