کارگردان فیلم Slender Man مشخص شد

6 January 2017 - 23:00

در چند سال گذشته در اینترنت خبر مختلفی درباره‌ی یک سری از افسانه‌های مختلف پخش شده است و یکی از مشهورترین از آن‌ها فیلم Slender Man بوده است. شخصیتی بلند قد و بدون چهره در یک کت و شلوار مشکی که به شکار انسان‌ می‌پردازد. اسلندر من این توانایی را دارد که خودش را به هر نقطه‌ای که بخواهد تلپورت کند و اگر روزی شما او را ملاقات کنید فقط این را بدانید که رفتنی هستید. همان طور که هر شخصیت ترسناک دیگری می‌تواند به شما بگوید که هر چه که یک افسانه بیشتر رشد کند، فیلم بهتری نیز از او ساخته خواهد شد. دقیقاً این همان اتفاقی است که برای اسلندرمن رخ داده است و حتی کارگردان فیلم هم مشخص شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline)، سیلوین وایت (Sylvain White) به عنوان کارگردان فیلم انتخاب شده است. این موضوع باعث تعجب بعضی از طرفداران سبک ترس شده است. Stomp The Yard و The Losers دو فیلم سیلوین وایت است که نمی‌تواند شاخصی برای او در سبک ترس محسوب شود. سیلیون وایت اعلاوه بر این چندین قسمت از سریال‌های Sleepy Hollow ،The Originals و The Following را نیز کارگردانی کرده است. این آثار نشان دهنده‌ی آن هستند که وایت می‌تواند انتخاب درستی برای فیلم اسلندر من باشد و اسلندرمن شخصیتی عالی برای ساخت فیلم ترسناک است.

به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد با بودجه‌ای محدود فیلم را بسازد و به همین دلیل وایت مجبور است که با دست‌های بسته روند توسعه فیلم را پیش بسازد. البته این تصمیم از جانب سونی منطقی است؛ چون فیلم‌های ترسناک معمولاً فروش محدودی دارد و با بودجه‌ی کم، فیلم به راحتی سوددهی خواهد داشت.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.