تصویر فصل جدید سریال Supergirl از بازگشت Reign خبر می‌دهد

27 December 2020 - 23:53
شخصیت Reign

شبکه The CW اعلام کرد که ممکن است Reign، شخصیت منفی اصلی فصل سوم سریال Supergirl «سوپرگرل» برای فصل ششم و پایانی در سال ۲۰۲۱ به سریال بازگردد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این شایعات زمانی شروع به شکل گرفتن کرد که اکانت رسمی توییتری سریال Supergirl در روز کریسمس تصویری از سامانتا آریاس/Reign با بازی اودت انابل به همراه لونا لوتر از فصل سوم سریال به اشتراک گذاشت و نوشت:

امیدواریم امسال پیش‌بینی هوا بیشتر برفی باشد تا بارانی(Reign). تعطیلات مبارک. (پ.ن: Rain به معنی باران و Reign نام شخصیت منفی سریال همانند هم تلفظ می‌شوند.)

Reign که در فصل دوم سریال Supergirl معرفی شد، یک سلاح تخریب دسته جمعی مهندسی شده بوده است که در یک آزمایشگاه کریپتونی ساخته شده و به زمین فرستاده شده است. Reign توسط خانواده‌ زمینی، با نام سامانتا آریاس بزرگ شد، که درباره پیشینه بیگانه خود خبر نداشته و قبل از تسخیر شدن توسط امیال تاریک خود دختری با نام روبی را به دنیا آورده است.

درحالی‌ که سم یکی از دوستان خوب کارا دنورز بوده است، شخصیت دیگر او Reign به رقیب اصلی Supergirl در فصل سوم تبدیل شد و در آخر باعث به کما رفتن Supergirl شده است. بعد از بیداری Worldkillerهای کریپتونی، Purity و Pestilence، سم متوجه خواهد شد که از چیزی که باور داشته قوی‌تر بوده است و شروع به مقابله با شخصیت تاریک دیگر خود می‌کند. سم در آخر موفق به شکست Reign شده و با دختر خود به متروپلیس نقل مکان خواهد کرد.

این پست درباره Reign چندین روز بعد از این‌که گرگ هاپ‌وود تعدادی از کارهای استفاده نشده خود برای فصل سوم سریال را منتشر کرد، منتشر شده است.

بعلاوه کار خود بر روی سریال Supergirl، هاپ‌وود طراح لباس برخی از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مانند فیلم Birds of Prey: and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn و سریال‌های The Boys و Titans بوده است.

همین‌طور اعلام شد که بازیگر سریال Arrow، دیوید رمزی در سال ۲۰۲۱ بعنوان بازیگر مهمان و کارگردان به دنیای CW بازخواهد گشت. رمزی باری دیگر در نقش دیگل در سریال‌های Superman & Louis، Supergirl، The Flash، Batwoman و DC’s Legends of Tomorrow ظاهر خواهد شد و همین‌طور کارگردانی ۵ قسمت از سریال‌های دنیای CW را برعهده خواهد داشت.

سریال Supergirl اواسط سال ۲۰۲۱ برای فصل آخر خود به شبکه The CW بازخواهد گشت.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.