فیلم‌های Batgirl و Static Shock فقط در HBO Max پخش خواهند شد

28 December 2020 - 15:15
DC

اخیراً مقاله‌ای از The New York Times منتشر شده که در آن به والتر هامادا (Walter Hamada) رئیس DC Films و استراتژی این کمپانی در آینده با وجود اکران همزمان فیلم‌ها در سینماها و HBO Max پرداخته است. در بخشی از مقاله آمده است که DC Films برنامه دارد تا سالی دو فیلم را به‌صورت اختصاصی برای HBO Max تولید کند، فیلم‌هایی که بر روی شخصیت‌های ریسکی‌تری نظیر Batgirl و Static Shock تمرکز خواهند داشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

درحالی‌که تلاش کمپانی Warner Bros همواره آوردن شخصیت‌های محبوب کتاب‌های مصور DC بر روی پرده‌ی نقره‌ای بوده، دنیای سینمایی این فیلم‌ها دچار تغییرات کوچک و بزرگی شده است؛ حتی با وجود شیوع ویروس کرونا که باعث تغییر در برنامه‌های ساخت این فیلم‌ها شده است اما هنوز تعداد زیادی فیلم وجود دارند که باید طی سال‌های آینده اکران شوند.

اینکه فیلم‌های Batgirl و Static Shock قرار است جزو فیلم‌های اختصاصی HBO Max باشند یا خیر هنوز به‌صورت قطعی اعلام نشده و حتی در مقاله‌ی مذکور از زبان والتر هامادا نیز مستقیماً چیزی در این باره نقل نشده است اما اشاره به این دو فیلم خاص در میان شمار بسیاری از عناوین دی‌سی که در دست توسعه و ساخت قرار دارند قطعاً می‌تواند جالب باشد.

چندین سال است که افراد مختلفی بر روی ساخت فیلم «بت گرل» کار کرده‌اند از جاس ویدون (Joss Whedon) که برای نویسندگی و کارگردانی این پروژه انتخاب شد و تنها چند ماه بعد آن را رها کرد تا کریستینا هادسون (Christina Hodson) که نویسندگی فیلم‌های Birds of Prey و Flashpoint را برای کمپانی DC Films انجام داده است و نویسندگی فیلم Batgirl را نیز از آوریل ۲۰۱۸ بر عهده دارد. باید ذکر کرد که هنوز هیچ خبر جدیدی راجع به این عنوان منتشر نشده است.

DC

در همین حین، طی اکتبر امسال اعلام شد که مایکل بی. جردن (Michael B. Jordan) برای تهیه‌کنندگی فیلم Static Shock به جمع عوامل این اثر اضافه شده است.

قطعاً شمار بسیار زیادی از طرفداران مشتاق هستند تا فیلم‌های «بت گرل» و «استاتیک شاک» را بر روی پرده‌ی سینما مشاهده کنند و بازهم تکرار می‌کنیم که در مقاله‌ی نیویورک‌تایمز به‌صورت مشخصی درباره‌ی سرنوشت این دو فیلم اطلاعاتی ذکر نشده است اما بحث‌ها راجع به آنکه هردو فیلم بر روی HBO Max پخش خواهند شد یا مانند Wonder Woman 1984 و سایر فیلم‌های سال ۲۰۲۱ کمپانی وارنر به‌صورت همزمان در سینماها و سرویس استریمی مذکور به انتشار خواهند رسید، بالا گرفته است.

با در نظر گرفتن آنکه «بت گرل» و «استاتیک شاک» شخصیت‌های محبوبی هستند، اگر فیلم‌های آن‌ها بر روی HBO Max پخش شوند شانس بیشتری برای هدف قرار دادن جمع بسیار بزرگ‌تری از مخاطبان را دارا خواهند بود، چیزی دقیقاً مشابه فیلم Birds of Prey که با انتشارش بر روی پلتفرم ویدئو هنگام درخواست وارنر ناگهان موج دوم موفقیتش آغاز شد. به‌علاوه باید این را در نظر گرفت که درحالی‌که کوید-۱۹ در دنیا همچنان در جریان است، اکران سینمایی فیلم‌ها می‌تواند چالش‌های بیشتری را نسبت به پخش استریمی آن‌ها به همراه داشته باشد. همچنین پخش انحصاری آثار دی‌سی بر روی HBO Max تجربه‌ای مشابه و برابر با برنامه‌ی آینده‌ی دنیای سینمایی مارول برای پخش فیلم‌ها در سینما و سریال‌ها به‌صورت انحصاری بر روی Disney+را به ارمغان می‌آورد.

به نظر شما «بت گرل» و «استاتیک شاک» فیلم‌های اختصاصی HBO Max خواهند بود؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comic Book

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.