احتمالاً در سال ۲۰۲۱ هر هفته آثار جدیدی از مارول منتشر شود

28 December 2020 - 13:49

جالب است بدانید از سال ۲۰۰۹ به بعد، سال میلادی جاری تنها سالی بوده که هیچگونه فیلمی از Marvel Studios در آن منتشر نشده است. البته، سریال‌هایی مانند Agents of SHIELD و Helstrom وجود داشتند که در طول این‌ سال طرفداران را سرگرم کنند، اما این سریال‌ها به وسیله‌ی Marvel Television و ۲۰th Century studios ساخته شده‌اند. از قرار معلوم استودیوی مارول قصد دارد پس از ۱۸ ماه تشنه نگه داشتن هواداران، در سال آینده تقریباً هر هفته محتویات جدیدی را عرضه کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

شروع این کار با انتشار بیوه‌ی سیاه (Black Widow) در ۱۷ اردبیهشت ماه ۱۴۰۰ و همچنین شانگ چی و افسانه‌ی ده حلقه (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) در ۱۸ تیر ۱۴۰۰ آغاز می‌شود. پس از این سه، پرونده‌ی سال آینده، با فیلم سینمایی Eternals به کارگردانی کلویی ژائو (Chloe Zhao) 14 آبان ماه و در نهایت Spider-Man 3 در ۲۶ آذر ۱۴۰۰ بسته خواهد شد.

در حالت عادی ۴ فیلم از یک استودیو برای یک سال به اندازه کافی راضی کننده در نظر گرفته می‌شود ولی حالا مارول تصمیم گرفته دیزنی پلاس را هم وارد ماجرا کند. شروع این برنامه‌های تلویزیونی در ۱۹ دی ماه ۱۳۹۹ با Marvel Studios: Legends که پشت‌صحنه‌ای از شخصیت‌های حاضر در دنیای سینمایی مارول استارت می‌خورد. در این تاریخ دو قسمت ابتدایی این مجموعه با نگاهی بر شخصیت‌های واندا میاکسیموف (Wanda Miaximoff) با هنرنمایی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen)  و ویژن با بازیگری پال بتانی (Paul Bettany) پخش خواهد شد.

سپس در ۲۶ دی ماه مجموعه‌ی مورد انتظار WandaVision شروع به پخش می‌کند. با توجه به شایعاتی درمورد هشت قسمته بودن این سریال، می‌توان نتیجه گرفت قسمت آخر برای ۱۵ اسفند در نظر گرفته شده که یعنی قبل از از راه رسیدن ۲۹ اسفند و مجموعه‌ی The Falcon and the Winter Soldier، تاریخ  ۲۲ اسفند می‌تواند تاریخ مناسبی برای Marvel Studios: Legends باشد.

اگر خوش‌شانس باشیم این الگوی پخش برنامه‌های تلویزیونی و سینمایی تا مدتی ادامه‌دار خواهد بود. در این صورت ۱۲ دی تنها جمعه‌ی سال است که برنامه‌ای از مارول در آن منتشر نمی‌شود. البته، تمام این نظریات درصورت هشت قسمته بودن هر مجموعه درست از آب در خواهد آمد.

درصورتی که بخواهیم حداقل‌ها را در نظر بگیریم، چهار فیلم سینمایی و پنج سریال تلویزیونی با دست کم ۶ قسمت و یک هفته مختص به برنامه‌ی Legends… حداقل ۳۵ هفته از ۲۰۲۱ حاوی محتویات تازه‌ای برای استفاده خواهد بود.

منبع: comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.