آرکام اسایلم در فیلم لیگ عدالت به نمایش در می‌آید؟

6 January 2017 - 23:59

علی‌رغم شکاف عمیق به وجود آمده پس از انتشار فیلم‌هایی (جوخه انتحار و بتمن مقابل سوپرمن) که دنیای گسترده DC را پدید آوردند و کلیات آن را پایه‌گذاری کردند، استودیوی برادران وارنر و کمپانی DC کماکان روند اکران فیلم‌های خود را طبق برنامه اعلامی ادامه می‌دهند. جایی که تا انتشار فیلم مورد انتظار Wonder Woman چیزی نمانده‌است و قرار است فیلم گردهمایی ابرقهرمانان دنیای دی‌سی، Justice League «لیگ عدالت» هم تا پایان سال جاری بر روی پرده‌های سینما برود. با سینماگیمفا همراه باشید.

در کنار اخبار و اطلاعات زیادی که پیرامون فیلم لیگ عدالت در جریان است و گمانه زنی‌هایی که از احتمال پخش تریلر دوم این فیلم در بهار آینده خبر می‌دهند، اطلاعات بسیار کمی نیز بدست آمده‌است که تایید می‌کند شخصیت لکس لوتر با بازی جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) در فیلم Justice League حضور خواهد داشت. اما با انتشار این خبر، شایعاتی به وجود آمده‌است که به ما می‌گوید لوکیشنی غیرمحتمل را در لیگ عدالت خواهیم دید.

در نسخه خاصی از فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice که بعد از اکران فیلم در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، صحنه‌ای به نمایش درآمد که در سالن‌های سینما خبری از آن نبود. جایی که بتمن به لوتر می‌گوید که وی به دلیل جرایمی که مرتکب شده‌است، در تیمارستان آرکام بستری خواهد شد. پس اگر قرار است ما لوتر را در لیگ عدالت ببینیم، او در پشت میله‌های سلولش در آسایشگاه روانی آرکام خواهد بود. همچنین بعضی از بازیگران، نقش‌های خاصی را به پروفایل خود در سایت IMDB اضافه کرده‌اند، مانند «نگهبان آرکام» و یا «نگهبان لوتر» که مربوط به فیلم لیگ عدالت است.

گفته شده‌است که شاید قهرمانان لیگ عدالت برای مشاوره پیش لوتر بروند. اما دیدن تیمارستان آرکام با تمامی تبهکارن معروفش مانند هارلی کوئین که شاید آنجا باشند می‌تواند به جذابیت بیشتر فیلم کمک کند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.