هر سال دو فیلم محصول دی‌سی از HBO Max پخش خواهند شد

28 December 2020 - 16:46

فیلم Wonder Woman 1984 چند روز قبل در تاریخ ۲۵ دسامبر به‌طور همزمان در سینماها و در HBO Max پخش شد، اما به‌نظر می‌رسد این تنها فیلم از محصولات DC نبوده که قرار است در سال پیش‌رو از HBO max پخش شود. در گزارش جدیدی که در  The New York Times منتشر شده، رئیس کمپانی DC، والتر هامادا (Walter Hamada) درباره‌ی برنامه‌ی آینده‌ی فرنچایزهای این کمپانی صحبت کرده و اعلام کرده که مایل است فیلم‌های بیش‌تری _در حالت ایده‌آل، دو فیلم در هر سال_ را به‌صورت اختصاصی در HBO Max پخش کند. در ادامه‌ی این خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این مقاله مشخص شد که DC Films، برنامه‌های بسیار بزرگی برای آینده‌ی دنیای ابرقهرمانی خود دارد. در مورد فیلم‌های گران‌تر، هامادا اعلام کرد که آن‌ها به‌دنبال اکران سالانه چهار فیلم در سینماها از سال ۲۰۲۲ هستند در حالی‌که باقی فیلم‌ها _به طور خاص دو فیلم در هر سال_ به صورت انحصاری به HBO Max تعلق می‌گیرد. این گزارش توضیح می‌دهد که شخصیت‌های “پرخطرتری” مانند Batgirl و Static Shock ، به‌جای اکران در سینماها، قرار است در سرویس‌های استریمینگی مانند HBO Max پخش شوند، علاوه بر این فیلم‌ها، قرار است سریال‌هایی از دنیای DC نیز از HBO Max پخش شوند.

هامادا می‌گوید:

پس از پخش هر فیلمی با خود می‌گوییم چه اسپین‌آفی پتانسیل ساخت برای پخش در HBO MAX را دارد؟

در این مقاله  هامادا مستقیماً اشاره نکرده که آیا ساخت Batgirl و Static Shock برای انتشار در HBO Max قطعی شده است یا نه. آن‌چه ما می‌دانیم این است که یک فیلم جداگانه از Batgirl چند سال پیش در دست‌ساخت بود و در ابتدا جاس ویدون (Joss Whedon) به‌عنوان نویسنده‌ی ‌اصلی و کارگردان این پروژه انتخاب شده بود؛ اما پس از مدتی، او و کریستینا هادسون (Christina Hodson) نویسنده‌ی فیلم Birds of Prey، که او نیز از سال ۲۰۱۸ به‌عنوان نویسنده برای این فیلم انتخاب شده بود، پروژه را ترک کردند. اخیراً اعلام شد که برای فیلم Static Shock با مایکل بی جوردن (Michael B. Jordan) مذاکره شده، ولی از آن موقع جزئیات بیش‌تری از ادامه‌ی تولید این فیلم به‌دست نیامده است.

در نهایت، این جالب است که ببینیم چه فیلم‌هایی قرار است به طور مستقیم در HBO Max منتشر شوند. کل چشم‌انداز تماشای فیلم به دلیل همه‌گیری بیماری کووید_۱۹ به‌طرز چشم‌گیری تغییر کرده است و این همان چیزی است که منجر به انتشار ترکیبی Wonder Woman 1984 شد. انتشار و تماشای هم‌زمان فیلم‌های ابرقهرمانی در سینما و سرویس‌های استریمینگ چندان جالب به‌نظر نمی‌رسد؛ ولی هم‌زمان تماشای این تغییر مداوم وضعیت و رشد سرویس‌های استمرینگی مانند HBO Max بسیار جالب‌توجه است.

منبع: سایت ComicBook.com

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.