صحبت مدیر بخش سینمایی DC درباره برنامه‌های آینده برای مولتی‌ورس

28 December 2020 - 21:36

مدیر بخش سینمایی DC، والتر هامادا بر این باور بوده است که بینندگان فیلم توانایی درک مولتی‌ورس را خواهند داشت، مفهومی که به استودیوها این اجازه را خواهد داد که چندین نسخه مختلف از قهرمانان کتاب مصور DC را وارد فیلم‌ها کنند، حتی به‌صورت هم‌زمان یا حتی در یک فیلم. این موضوع درباره فیلم The Flash «فلش» صدق خواهد کرد که قهرمان این فیلم ازرا میلر با بتمن دنیای خود، بن افلک و شوالیه تاریکی از واقعیت دیگری با بازی مایکل کیتون روبرو خواهد شد اما بروس وین دیگری نیز با بازی رابرت پتینسون در یک واقعیت دیگر وجود خواهد داشت که خارج از DCEU، در فیلم The Batman «بتمن» خواهد بود، که در دنیای آرتور فلک (واکین فینیکس) اتفاق خواهد افتاد، در ادامه با سینما فارس همراه باشد.

هامادا در مصاحبه‌ای گفت:

من فکر نمی‌کنم کسی تا‌به‌حال چنین کاری انجام داده باشد اما بیننده‌ها توانایی درک آن را خواهند داشت. اگر ما بتوانیم فیلم‌های خوبی بسازیم، بینندگان از آن راضی خواهند بود.

دنیای سینمای DC با دنیای Arrowverse تداخل داشته است، در طول کراس‌اور Crisis on Infinite Earths، شخصیت Flash از فیلم‌‎های سینمایی با بازی ازرا میلر و  شخصیت Flash از سریال‌ها و دنیای Arrowverse، با بازی گرنت گاستین، باهم روبه‌رو شدند.

هامادا در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

این راه را برای انجام کراس‌اورهای بیشتر برای ما باز کرده است، برای پایه‌گذاری این ایده که می‌تواند یک Flash در سریال‌های تلویزیونی و یک Flash متفاوت در فیلم‌های سینمایی وجود داشته باشد. شما مجبور به انتخاب بین این دو نخواهید بود و می‌توانید هر دو آن‌ها را دوست داشته باشید. در یک واقعیت شما گل گدوت و جیسون و ازرا را خواهید داشت و می‌توان به داستان‌سرایی ادامه داد، درحالی که در واقعیت دیگر شما بتمن را در فیلم The Batman خواهید داشت.

این به فیلم‌سازانی مانند مت ریوز آزادی عملکرد در فیلم The Batman خارج از چیزی که قبلاً وجود داشته را خواهد داد و یا به تاد فیلیپس این فرصت را خواهد داد که داستانی درباره پیشینه شخصیت منفی جوکر در فیلم Joker بسازد؛ و همین‌طور فیلم Zack Snyder’s Justice League در واقعیت دیگری در این جهان در حال گسترش اتفاق خواهد افتاد.

هامادا گفت:

ما نمی‌خواهیم این موضوع را پیچیده کنیم، یک واقعیت وجود دارد که فیلم Justice League در آن اتفاق خواهد افتاد و بعد واقعیت دیگری شکل خواهد گرفت که فیلم The Batman در مراحل اولیه آن واقعیت اتفاق خواهد افتاد و مشخصاً فیلم‌هایی وجود دارند مانند فیلم Joker که در هیچ‌کدام از این واقعیت‌ها نبوده است و قسمتی از مولتی‌ورس خواهد بود. مت ریوز می‌تواند به ساخت گاتهام خود ادامه دهد، و او برنامه‌های مبتکرانه و فوق‌العاده‌ای برای ساخت گاتهام دارد.

فیلم Wonder Woman 1984 درحال حاضر درحال پخش از سینماها و سرویس استریم HBO Max بوده است. فیلم بعدی استودیو Zack Snyder’s Justice League خواهد بود که در ماه مارس سال ۲۰۲۱ در سرویس استریم پخش خواهد شد.

 

 

منبع : Comic Book

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.