به گفته گل گدوت فیلم Wonder Woman 3 در زمان حال اتفاق خواهد افتاد

28 December 2020 - 21:40

بعد از ماجراجویی در سال‌های ۱۹۱۸ و ۱۹۸۴، فیلم Wonder Woman 3 «زن شگفت‌انگیز ۳» که به تازگی معرفی شده، پرنس دایانا را به زمان حال در دنیای سینمایی DC خواهد آورد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این ابرقهرمان برای اولین بار در دنیای سینمایی DC در فیلم Batman V Super: Dawn of Justice به کارگردانی زک اسنایدر معرفی شد. طبق گفته ستاره و تهیه‌کننده فرنچایز Wonder Woman، گل گدوت که برای سومین فیلم این سری دوباره با پتی جنکینز همکاری خواهد کرد، وقت آن رسیده که فیلم بعدی دایانا را از گذشته بیرون بکشد.

گدوت اخیرا در مصاحبه‌ای گفت:

من نمی‌خواهم با Wonder Woman به دهه ۶۰ یا ۴۰ میلادی بروم، حس می‌کنم که داستان‌های گذشته به خوبی روایت شده‌اند و حالا وقت ادامه دادن می‌باشد.

جنکینز در مصاحبه‌ای گفت:

من و جف جانز برای فیلم Wonder Woman 3 داستانی نوشتیم که به شدت درباره آن هیجان زده بوده‌ایم ولی تابه‌حال چنین حسی نداشته‌ام. فکر نمی‌کنم که دفعه بعد این کار را انجام بدهم و باید صبر کنم و ببینم که به کجا خواهیم رسید. چیزی که می‌خواستم درباره آن در فیلم Wonder Woman 1984 صحبت کنم خیلی شبیه حسی بود که داشته‌ام و چیزی که شما فکر می‌کردید پیش خواهد آمد. پس حالا؟ مطمئن نیستم. تغییرات زیادی در دنیا اتفاق افتاده است.

من هنوز داستانی که نوشته‌ایم را دوست دارم. مطمئنم از قسمت‌هایی از آن استفاده خواهیم کرد اما من سعی دارم بگویم که تصمیم نگیرید، عاشق چیزی نشوید. حالا Wonder Woman چه کار خواهد کرد؟ شما می‌خواهید Wonder Woman در این دنیا چه کار کند؟

فیلم Wonder Woman 1984 با بازی گل گدوت، کریستن ویگ، پدرو پاسکال و کریس پاین در حال پخش در سینماها و سرویس استریم HBO Max می‌باشد.

 

 

 

منبع : Comic Book

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.