دنباله‌‌های نسخه‌ی زک اسنایدر فیلم Justice League در برنامه‌های دی‌سی جایی ندارند

28 December 2020 - 22:29
دنباله‌های فیلم Justice League

همراه با استقبال میلیون‌ها نفر از طرف وارنر مدیا (Warner Media) و اچ‌بی‌او مکس (HBO Max)، از نسخه‌ی زک اسنایدر (Zack Snyder) فیلم Justice League، در حال حاضر این پروژه به‌صورت یک کار تمام و کمال درآمده است. صبح روز یکشنبه، نیویورک تایمز اطلاعیه‌ای از رئیس دی‌سی فیلمز (DC Films)، والتر حمادا (Walter Hamada) را به اشتراک گذاشت. در این اطلاعیه‌ به‌طور واضحی بیان شد که هیچ‌گونه برنامه‌ای برای دنباله یا اسپین‌آف‌هایی براساس این فیلم وجود ندارد. با سینما فارس همراه باشید.

نشریه‌ی تایمز نسخه‌ی زک اسنایدر فیلم Justice League را در اصل یک خلاصه از داستان کلی دنیای شخصیت‌ها توصیف می‌کند و هیچ آینده‌ای برای این فیلم در برنامه‌های دی‌سی وجود ندارد. بروکس بارنز (Brooks Barnes) در مورد این موضوع این‌گونه توضیح می‌دهد:

در حال حاضر، آقای اسنایدر بخشی از طرح جدید دی‌سی فیلمز نیست، زیرا مدیران استودیو، پروژه‌ی اچ‌بی‌او مکس را به‌عنوان یک خلاصه‌ی داستان تعریف می‌کنند. خیابانی که به هیچ کجا نمی‌رسد.

دنباله‌های Justice League

نشریه‌ی تایمز نسخه‌ی زک اسنایدر فیلم Justice League را در اصل یک خلاصه از داستان کلی دنیای شخصیت‌ها توصیف می‌کند و هیچ آینده‌ای برای این فیلم در برنامه‌های دی‌سی وجود ندارد.

نسخه‌ی زک اسنایدر (Zack Snyder) فیلم Justice League، پس از سال‌ها پیگیری، در اوایل سال جاری توانست چراغ سبز را از مدیران برادران وانر دریافت کند. آن‌ها در ابتدا به ایده‌ی فیلم اسنایدر بسیار علاقه‌مند بودند و این ایده را بسیار تاریک می‌دانستند. زک اسنایدر در این مورد این‌گونه توضیح داد:

حقیقت ماجرا این است که دنباله‌ی داستان Knightmare در این فیلم، ایده‌ی من بود که در نهایت به همه‌ی این‌ها پرداخته شود. آیا این تعجب‌آور است؟ ما در آینده‌ای دور، زمانی که دارک‌سید (Darkseid) زمین را تسخیر کرده، قرار خواهیم گرفت و سوپرمن تسلیم خواهد شد. چند عضو Justice League در آن جهان زنده ماندند. بتمن و سایبورگ از جمله‌ی این اعضا بودند که به مبارزه‌ی خود ادامه دادند. آن‌ها در حال کار بر روی یک راه حل بودند تا به گذشته برگردند. برای این‌که به بروس موضوعی را اطلاع دهند. این مواردی بود که ما با آن‌ها سر و کار داشتیم. استودیو تا مدت‌ها به پروژه با دید مثبتی نگاه می‌کرد، اما در اثر برخی اتفاقاتی که افتاد، رابطه‌ی دو طرف با عصبانیت و ناراحتی همراه شد.

نسخه‌ی زک اسنایدر (Zack Snyder) فیلم Justice League، در ماه مارس سال ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) از طریق اچ‌پی‌او مکس نمایش داده خواهد شد.

منبع: کامیک‌بوک

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.