طرح‌های هنری فصل جدید سریال Disenchantment منتشر شدند

28 December 2020 - 22:46
فصل سوم Disenchantment

فصل سوم سریال Disenchantment در ماه ژانویه توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

وبسایت ComicBook.com به طور انحصاری طرح‌های هنری کاراکترها در فصل جدید سریال انیمیشنی و کمدی مت گرونینگ (Matt Groening) را منتشر کرد.

تریلر بازگشت این سریال، تاریخ پخش خود را مشخص کرد و در خلاصه داستان چنین آمده است: “وقتی بین به افزایش قدرت خود ادامه می‌دهد و سرنوشت خود را محقق سازد، هیجان در بخش سوم سریال Disenchantment ایجاد می‌شود. وقتی دوستان نترس برای کشف دنیاهای جدید تلاش می‌کنند، ممکن است دریابند که هیچ جا خانه خود آدم نمی‌شود!”

فصل سوم سریال Disenchantment شامل صداپیشگانی از جمله ابی جاکوبسون (Abbi Jacobson) با کاراکتر بین، اریک آندره (Eric Andre) با کاراکتر لوسی، نت فکسون (Nat Faxon) با کاراکتر الفو، جان دیماجیو (John DiMaggio) با کارکتر زوگ، ترس مک‌نیل (Tress MacNeille) با کاراکتر کوین اونا، مت بری (Matt Berry) با کاراکتر مرکیمر و دیگران می‌شود.

دیماجیو زمانی که وبسایت کامیک‌بوک با او صحبت می‌کرد، یک بروزرسانی برای سریال ارائه کرد:

راستش من دقیقا نمی‌دانم تا چه حدودی اجازه دارم در مورد سریال Disenchantment صحبت کنم. ولی حق با شماست. سریال باز می‌گردد. این سریال قسمت‌هایی دارد و ما در حال ساخت آن‌ها می‌باشیم. ما اکنون در حال تولید آن‌ها می‌باشیم. بنابراین من برای ضبط به استودیو رفته‌ام و همچنین در خانه نیز چیز‌هایی را ضبط کردم. ما هر دوی این کار‌ها را انجام دادیم. ولی بله، ما در حال ساخت سری جدید هستیم و من نمی‌توانم یک تاریخ دقیق به تو بدهم ولی باور کن اگر ما متوجه شویم، همه در فضای مجازی متوجه می‌شوند. منظورم را می‌فهمی؟

فصل سوم سریال Disenchantment 15 ژانویه (۲۶ دی) در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

منبع: Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.