سریال Cobra Kai برای ۶ فصل برنامه‌ریزی شده است

29 December 2020 - 13:30
سریال Cobra Kai

با توجه به تائید شدن ساخت فصل سوم سریال Cobra Kai توسط شبکه نتفلیکس، دو ستاره این سریال با نام‌های رالف ماکیو (Ralph Macchio) و ویلیام زابکا (William Zabka) نیم نگاهی به آینده این سریال انداخته‌اند و در مورد آن صحبت‌هایی را انجام داده‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

رالف ماکیو که پیش از این نقش دنیل لاروسو را در سری فیلم‌های Karate Kid بازی کرده بود، اکنون مشخص کرده که سازندگان این سریال پرطرفدار برای شش فصل داستان دارند و او و ویلیام زابکا در این شش فصل حضور خواهند داشت.

رالف ماکیو در این باره گفت:

نویسندگان این سریال همیشه احساس کرده‌اند که آن‌ها ایده داستانی شش فصل را در ذهن خود پروش داده‌اند؛ بنابراین باید در زمانی مناسب ساخت این شش فصل اتفاق بیفتند. ما نمی‌خواهیم که بیش از اندازه این سریال را کش دهیم ولی طرفداران سرگرم این سریال شده‌اند و داستان‌های بیشتری از این سریال برای تعریف کردن در آینده وجود دارد. تا زمانی که ما اجازه ادامه دادن این سریال را داشته باشیم، من و بیلی در آن حضور خواهیم داشت.

اکنون قرار است که فصل سوم این سریال یک هفته زودتر از زمانی که برنامه‌ریزی‌شده بود در شبکه نتفلیکس به نمایش درآید، در حالی که ساخت فصل چهارم آن نیز توسط این شبکه تائید شده است.

ویلیام زابکا درباره فصل چهارم و آینده سریال Cobra Kai گفت:

ما اکنون بیشتر به فکر فصل چهارم این سریال هستیم که قرار است طی چند هفته آتی روند ساختش آغاز شود و همچنین ما به آینده این سریال نیز فکر می‌کنیم چرا که هنوز پتانسیل ادامه دادن این سریال زیاد است و ما نیز اوقات خوبی را در روند ساخت آن سپری کرده‌ایم.

داستان این سریال ۳۴ سال پس از اتفاقات اولین فیلم Karate Kid از نگاه رقیب دانیل لاروسو یعنی جانی لارنس روایت می‌شود. اکنون که او در حال سر و کله زدن با اعتیاد خود به مشروبات الکلی می‌باشد تصمیم می‌گیرد که باشگاه Cobra Kai را دوباره راه‌اندازی کند که این کار او منجر به زنده شدن دوباره رقابت قدیمی‌اش با دنیل لاروسو می‌شود.

داستان فصل سوم از جایی شروع می‌شود که کاراکترهای آن برای کنار آمدن با عواقب جدالی که در مدرسه طی قسمت پایانی فصل دوم رخ داده دست و پنجه نرم می‌کنند. اکنون که میگل در کما به سر می‌برد، هم دنیل لاروسو و هم جانی لارنس باید ارزیابی مجددی را از میزان مشارکتشان در اتفاقاتی که منجر به کما رفتن میگل شده داشته باشند و در عین حال نیز تلاش کنند که مسیر جدیدی را برای دانش آموزان خود ایجاد کنند.

با توجه به حبس شدن کاراکتر رابی به علت صدمه زدن به میگل، فصل سوم این سریال هیجان‌انگیزتر شده است. در همین حال نیز، کاراکتر هاک بار دیگر توسط قلدر مدرسه‌شان با نام کایلر مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرد و جان کریزی نیز با کنترل شدید باشگاه Cobra Kai، بار دیگر به دانش آموزان این باشگاه کد اخلاقی سؤال‌برانگیزی را القا می‌کند.

با توجه به شش فصل احتمالی برنامه‌ریزی شده برای آن، سریال Cobra Kai اشتباه خواهد کرد اگر چهره‌هایی آشنا از کاراکترهای پیشین سری فیلم‌های این فرنچایز از جمله کاراکتر جولی پیرس در فیلم Karate Kid 4 که توسط بازیگر برنده جایزه اسکار هیلاری سوانک (Hilary Swank) نقش‌آفرینی شده را به این سریال بازنگرداند.

یکی از خالقان سریال Cobra Kai با نام جان هورویتس (Jon Hurwitz) جدیداً مشخص کرده که بازگرداندن کاراکتر سوانک به داستان این سریال پیش از این بین نویسندگان آن مورد بحث قرا گرفته است.

او در این باره گفت:

در اتاق نویسندگان این سریال ما به معنای واقعی کلمه درباره بازگرداندن هر کاراکتری که تا به حال در سری فیلم‌های Cobra Kai ظاهر شده‌اند صحبت کرده‌ایم؛ بنابراین واضح می‌باشد که ما درباره امکان بازگشت کاراکتر جولی پیرس به این سریال نیز بحث کرده‌ایم. به هر صورت برای فهمیدن بازگشت او به این سریال شما باید منتظر بمانید تا ببینید فصل‌های آینده این سریال به چه صورت رقم خواهم خورد.

منبع: مووی‌وب

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.