برنامه‌ریزی برادران وارنر برای ساخت اسپین‌آف از فیلم‌های DC برای HBO Max

29 December 2020 - 22:25
dc

کمپانی برادران وارنر برای فیلم‌های DC در سال‌های آینده مسیر جالبی را پیش خواهد گرفت؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این استودیو فیلم‌های مهم زیادی را برای پخش از حالا تا سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته است. با پذیرفته شدن مولتی‌ورس سینمایی توسط کمپانی – که به شخصیت‌ها و فیلم‌ها این اجازه را خواهد داد تا خارج از یک واقعیت به‌صورت همزمان اتفاق بیفتند – احتمالا نوآوری زیاد و جذابی در فیلم‌های مورد انتظار به کار رفته باشد. طبق گزارشات اخیر قرار است اسپین‌آف‌های تلویزیونی بیشتری از فیلم‌های محبوب DC ساخته شود و سریال‌های تلویزیونی که در شبکه HBO Max پخش خواهد شد، با فیلم‌های سینمایی مرتبط خواهند بود.

والتر هامادا توضیح داد:

برای هر فیلمی که تاکنون پخش شده، ما به پتانسیل ساخت اسپین‌آف از آن فکر می‌کنیم.

درحال حاضر نیز سریال Peacemaker که اسپین‌آفی از فیلم The Suicide Sqaud خواهد بود و در آن جان سینا با نویسنده و کارگردان این سری جیمز گان همکاری خواهد داشت و همینطور Gotham PD که اسپین‌آفی از فیلم The Batman خواهد بود، معرفی شده‌اند.

فراتر از این، اسپین‌آف‌های احتمالی بیشتری وجود دارد که طرفداران برای تماشای آن ابراز  علاقه کرده‌اند که شامل یک دنباله مناسب برای فیلم Birds of Prey و یک سریال برای شخصیت قناری سیاه با بازی جرنی اسمالت بوده است. همینطور یک اسپین‌آف با تم آمازونی از Wonder Woman که احتمالا بعد از اتفاقات فیلم Wonder Woman 1984 جریان خواهد داشت. حتی برای فیلم‌هایی که تولید آن‌ها هنوز شروع نشده است احتمال ساخت اسپین‌آف وجود دارد مانند Black Adam’s Hawkman و Justice Society of America که پتانسیل زیادی برای ساخت آن‌ها وجود دارد. همین‌طور عکس این موضوع نیز ممکن است اتفاق بیفتد و احتمال ساخت فیلم از سریال‌های تلویزیونی Green Lantern و Strange Adventures محصول شبکه HBO Max رد نشده است.

منبع : Comic Book

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.