تاریخ انتشار انیمیشن Boss Baby 2 تغییر کرد

29 December 2020 - 22:55
Boss Baby 2

کمپانی Universal و DreamWorks Animation برنامه اکران انیمیشن Boss Baby را در سال ۲۰۲۱ اصلاح کردند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این دو کمپانی تاریخ اکران دنباله انیمیشن The Boss Baby: Family Business «بچه رئیس: کار خانوادگی» را از ماه مارس به ماه سپتامبر منتقل کردند. تغییر به تاریخ اکران جدید، ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور ۱۴۰۰)، نقطه عطفی برای انیمیشن The Bad Guys از کمپانی DreamWorks Animation بود که فعلا تاریخ اکران دقیق آن تعیین نشده است ولی قرار بر این است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. کمپانی یونیورسال این خبر را دوشنبه اعلام کرد.

انیمیشن Boss Baby 2 برای اکران در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ (۶ فروردین ۱۴۰۰) زمان‌بندی شده بود اما بیشتر اکران‌های سینما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا که تلفات زیادی به نمایش‌های داخلی وارد کرد، ریزش کردند به طوری که اکنون تنها ۶۰ درصد از سینما‌های کانادا و ایالات متحده آمریکا فعالیت دارند و سینما‌های شهرهای لس‌آنجلس و نیویورک سیتی تاکنون باز نشده‌اند.

تام مک‌گراث (Tom McGrath) کارگردانی قسمت دوم انیمیشن بچه رئیس را برعهده دارد. قسمت اول این فرنچایز به فروشی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار رسید و نامزد یک جایزه اسکار انیمیشن شد. الک بالدوین (Alec Baldwin) نیز به عنوان سرپرست گویندگان به قسمت دوم این فرنچایز بازگشت. در انیمیشن جدید برادران تمپلتون: تیم با صداپیشگی جیمز مازسدن (James Marsden) و تد با صداپیشگی بالدوین بالغ شده و از هم دور شده‌اند.

انیمیشن The Bad Guys بر اساس مجموعه کتاب‌های پرفروش Scholastic از آرون بلابی (Aaron Blabey) به کارگردانی پیر پریفل (Pierre Perifel) ساخته می‌شود و در واقع اولین تجربه کارگردانی پریفل با فیلم‌نامه اتان کوهن (Etan Cohen) و هیلاری وینستون (Hilary Winston) می‌باشد. این انیمشن پیرامون پنج فرد بدنام به نام‌های مستر ولف، مستر اسنیک، مستر پیرانا، مستر شارک و میس ترنتولا است که اقدام به چالش‌انگیز‌ترین کار عمرشان، یعنی “خوب شدن” می‌کنند. تهیه‌کنندگان این انیمیشن دامون راس (Damon Ross) و ربکا‌ هانتلی (Rebecca Huntley) می‌باشند. تهیه‌کنندگان اجرایی این انیمیشن بلابی، کوهن، پاتریک هیوز (Patrick Hughes) و جف برگ (Jeff Berg) می‌باشند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.