ماجرای Star Trek: Discovery قبل از نسخه‌های اصلی اتفاق می‌افتد

4 August 2016 - 15:00

به نظر زمان حوادث در سریال Star Trek: Discovery «پیشتازان فضا: اکتشاف» تغییر کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

از زمان رونمایی در جشن ۵۰ سالگی پیشتازان فضا در کامیک کانِ سن دیگو، Star Trek: Discovery «پیشتازان فضا» صحبت‌ها و کنجکاوی‌های زیادی را در مورد خود برانگیخته است. طرفداران میان نام نمایش مورد انتظار، عکس‌العمل‌های خوب و بد به سفینه جدید و تغییرات در فیلم‌نامه کارکترها و صحنه‌های فیلم‌برداری سردرگم مانده و هنوز درباره‌ی این سریال جدید موضع‌گیری نکرده‌اند.

گزارشات جدید خبر از وجود یک کاپیتان زن احتمالاً رنگین‌پوست می‌دهند. گزارشی دیگر نیز ادعا می‌کند که زمان حوادث در فیلم به توصیه و تشویق‌های مکرر تهیه‌کننده فیلم یعنی برایان فولر تغییر کرده است. تهیه‌کننده فیلم در مصاحبه‌ی اخیر خود با یک سایت خبری نکات ریزی را درباره‌ی خط زمانی داستان لو داد. او گفت:

در شماره‌ی سفینه سر نخ بزرگی وجود دارد که نشان می‌دهد فیلم در چه زمانی خواهد بود.

طرفداران این سری از همین‌الان شروع به قطعه‌قطعه کردن سفینه (!) برای پیدا کردن سرنخ‌های وعده داده‌شده هستند. این سفینه جدید با نام NNC1031 فهرست شده است. اگر هرگونه ارتباط منطقی بین سفینه‌های «پیشتازان فضا» وجود داشته باشد ۱۰۳۱ بسیار کمتر از ۱۷۰۱ می‌باشد که زمان ثبت U.S.S Enterprise توسط کاپتان جمیز تی. کیرک (James T. Kirk) است. با امیدوار بودن به اینکه تهیه‌کننده فیلم راست گفته باشد سری جدید قبل از شروع مأموریت ۵ ساله Enterprise اصلی اتفاق می‌افتد.

USS-Discovery-Star-Trek-Discovery

وقتی‌که از کارگردان فیلم راجع به ارتباط شایعه شده پرسیده شد وی پاسخ داد:

موضوعاتی از فصل اول سریال ما وجود دارند که به نسبت اینکه چقدر شما در شناخت دنیای سفر ستاره‌ای ماهر باشید می‌توانید ارتباطاتی بین آن‌ها پیدا کنید.

درحالی‌که تهیه‌کننده فیلم هیچ‌گونه اطلاعاتی را به‌طور رسمی رو نمی‌کند اما اشارات او می‌توانند خیلی گویا باشند. همان‌طور که قبلاً اشاره شد هیچ‌گونه قوانینی برای جلوگیری از ثبت اعداد Starfleet در دنیای «پیشتازان فضا» وجود ندارد. بدون هیچ‌گونه اطلاع قبلی از مدل یا طرح و شکل یا شماره‌ی سیاره‌ی اکتشاف (درحالی‌که اشاراتی وجود دارد) پاسخ نامشخص تهیه‌کننده به منطقه ۳۱ می‌تواند بینندگان را به سرنخ‌هایی برای کشف شکل سفینه برساند. خوشبختانه تهیه‌کننده قول داده تا در آینده‌ی نزدیک و در برنامه‌ی «اسپویلش کن!» اطلاعاتی را راجع به سفر ستاره‌ای اکتشاف با خود بیاورد. احتمالاً این اطلاعات راجع به کشتی سرنشینان و خط زمانی نامشخص سری خواهد بود.

منبع: Screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.