تریلر فیلم The Founder منتشر شد: داستان امپراطوری مک‌دونالد

7 January 2017 - 20:02

روزانه میلیون‌ها نفر در فست‌فودهای زنجیره‌ای مک‌دونالد غذا می‌خوردند ولی تعدادی بسیار کمی از آنها می‌دانند که این امپراطوری چگونه به وجود آمده و شکل گرفته‌است. واقعا جای تامل دارد؛ در ابتدای کار تنها یک رستوران با نام مک‌دونالد در شهر سن‌برناردینو وجود داشت و امروز ۳۶۰۰۰ شعبه از این رستوران در سراسر جهان گسترده شده‌است، حتی واتیکان! با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم جدید کمپانی The Weinstein به کارگردانی جان لی هنکاک (John Lee Hancock) قصد دارد داستان مردی به نام ری کراک (Ray Kroc) را روایت کند که با همکاری بردران مک‌دونالد و با افتتاح مجموعه‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای در جنوب ایالت کالیفورنیا، انقلابی عظیم در صنعت فست فود دنیا ایجاد می‌کند. عنوان فیلم The Founder «بنیان‌گذار» است که ستارگانی چون برنده جایزه اسکار، مایکل کیتون (Michael Keaton) در نقش اصلی و نیک آفرمن (Nick Offerman) و کارول لینچ (Carroll Lynch) در نقش برادران مک‌دونالد در آن حضور دارند.

در تریلر جدید منتشر شده برای این فیلم، شاهد بیان کلیات داستان و نحوه پیشبرد آن خواهیم بود. مایکل کیتون را در نقش خود می‌بینیم که با جاه طلبی و بلندپروازی قصد دارد این رستوران را تبدیل به پدیده‌ای بین‌المللی کند. شما می‌توانید این تریلر را در زیر مشاهده کنید:

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.