فیلم سیندرلا با بازی کامیلا کبیو در فوریه ۲۰۲۱ اکران خواهد شد

30 December 2020 - 16:49
کامیلا کابیو در فیلم سیندرلا

قرار است در اوایل سال میلادی آینده، شاهد عرضه‌ی نسخه‌ای موزیکال از سینمایی سیندرلا با هنرنمایی کامیلا کبیو (Camila Cabello) روی پرده‌ی نقره‌ای باشیم. اقتباس بعدی سیندرلا طبق برنامه‌ریزی‌ها در ۱۷ بهمن ماه منتشر می‌شود. این فیلم که عبارت «کمدی موزیکال رومانتیک» را برای توسیف خود به یدک می‌کشد توسط آقای کی کنون (Kay Cannon) که تهیه‌کنندگی سری فیلم‌های Pitch Perfect و برنامه‌های تلویزیونی از جمله ۳۰Rock و New Girl  را بر عهده داشته کارگردانی و داستان پردازی شده است. در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

داستان معروف سیندرلا توسط نویسندگان مختلف در کشورهای مختلف به شیوه‌های متفاوت در دوره‌های زمانی گوناگون روایت شده. البته، اولین نسخه‌ی شناخته شده را مدیون نویسنده‌ی فرانسوی شارل پرو (Charles Perrault) در حدود سال ۱۶۹۷ میلادی هستیم. با گذشت سال‌های متمادی، اقتباس‌های بسیاری از این نوشته ساخته شده است که شامل محصولاتی در اُپرا، نمایش‌های باله، تئاتر، سینما و تلویزیون می‌شود. یکی از به یاد ماندنی‌ترین این اقتباس‌ها، نسخه‌ی انیمیشنی Disney است که در ۱۹۵۰ منتشر شد و همچنین نسخه‌ی لایواکشن ۲۰۱۵ با حضور بازیگرانی من جمله لیلی جیمز (Lily James)، ریچارد مدن (Richard Madden)، کیت بلانشت (Cate Blanchett) و هلنا بانهم کارتر (Helena Bonham) نیز از فیلم‌های قابل توجه محسوب می‌شود.

در ۲۰۲۱، قصه‌ی عاشقانه‌ی زنی جوان که به صورت اتفاقی با شاهزاده‌ی رویاهایش آشنا می‌شود با دست‌اندر کارانی تازه روایت خواهد شد. کامیلا کبیو (Camila Cabello) که در کنار بازیگری به خاطر خوانندگی نیز شناخته می‌شود، هنرنمایی در نقش سیندرلا را بر عهده خواهد داشت و این نقش اولین کار رو در یک فیلم سینمایی است. بیلی پورتر (Billy Porter)، خواننده و بازیگر به عنوان یک پری به نام Fab G در فیلم حضور خواهد داشت. نقش نامادری سیندرلا را خانم ایدینا منزل (Idina Menzel) بر عهده خواهد داشت. بازی در نقش شاهزاده توسط نیکولاس گالیتزین (Nicholas Galitzine) اجرا خواهد شد و سایر بازیگرانی که در فیلم حضور دارند شامل پیرس بروسنان (Pierce Brosnan)، جان مولینی (John Mulaney)، جیمز کوردن (James Corden) و میسی الیوت (Missy Elliott) می‌شوند. علاوه بر این‌ها، جیمز کوردن به عنوان تهیه‌کننده نیز در تولید فیلم همکاری داشته است.

همچنین گفته شده که از استعداد خوانندگی کبیو و منزل به خوبی استفاده شده است و هر دو آهنگ‌های خاص خودشان را در محصول نهایی اجرا خواهند کرد. در گذشته، کبیو عضو گروهی به نام هارمونی پنجم (Fifth Harmony) بوده که اولین نمایش خود را در برنامه تلویزیونی The X Factor اجرا کردند، جدای این تیم، کبیو موسیقی معروف دیگری به نام هاوانا (Havana) را نیر در کارنامه دارد. خانم منزل هم در برادوی (Broadway) اجراهایی داشته و صداگذاری شخصیت السا (Elsa) در سینمایی یخ‌زده (Frozen) و دنباله‌ی آن را انجام داده است.

این پروژه اولین‌بار در سال گذشته توسط کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) معرفی شد و فیلم‌برداری آن در فوریه ۲۰۲۰ و در انگلستان آغاز گردید. بعد از مدتی و به دنبال همه‌گیری ویروس کرونا فرایند تولید متوقف شد. سپس دنباله‌ی کار در ماه آگوست ۲۰۲۰ استارت خورد و جمع‌بندی نهایی نیز حواشی تابستان ۲۰۲۰ انجام گردید.

در ۱۱ مهر ماه، کبیو تصویری در ایسنتاگرام منتشر کرد که یکی از آخرین صحنه‌های فیلم‌برداری را به نمایش می‌گذارد. در این پُست، ایشان درباره راضی بودن از تجربه‌ی ساخت فیلم و هیجان‌زدگی همه برای به تمام رساندن فرایند تولید صحبت کرده.

از پس‌زمینه‌ی موزیکال فیلم گرفته تا بازیگران مناسب و لوکیشن‌های فیلم‌برداری شناخته شده مثل بلک‌پول (Blackpool)، عمارت وادسدون (Waddesdon) و کاخ بلنهایم (Blenheim Palace) در انگلستان، همگی، دلایل زیادی برای مشتاق بودن هواداران محسوب می‌شوند.

نسخه‌ی بعدی سیندرلا در ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد.

Camila Cabello

منبع: movieweb

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.