فیلم‌برداری The Batman برای رابرت پتینسون فرساینده‌ بوده است

30 December 2020 - 23:30

فیلم‌برداری فیلم مورد انتظار The Batman «بتمن» تاکنون به‌ علت ویروس کرونا با چندین تأخیر مواجه شده است، اما طبق گزارشات این تنها چالش فیلم نبوده است؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

طبق گزارشات به دلیل کمال‌گرایی مت ریوز کارگردان این فیلم، پروسه ساخت آن برای رابرت پتینسون فرساینده بوده است. طبق گزارشات بعضی از سکانس‌ها تا ۵۰ بار فیلم‌برداری شده است و به علت لباس سنگین و گرم بتمن، این پروسه برای پتینسون نیز به اندازه گروه فیلم‌برداری خسته کننده بوده است. این منبع گفت:

فیلم‌برداری پروسه فرساینده‌ای بوده است، مخصوصاً برای رابرت به این علت که مت کمال‌گرا است. او به‌صورت مداوم اصرار بر انجام دوباره صحنه‌ها دارد و درگیر کوچک‌ترین جزئیات می‌شود. او بعضی وقت‌ها نمی‌داند چه زمانی باید دست از این کار بردارد.

مت ریوز کارگردانی پروژه‌هایی با بودجه زیاد دیگری را نیز مانند Cloverfield و سه‌گانه ریبوت the Planet of the Apes برعهده داشته است اما هیچ‌کدام به بزرگی این پروژه نبوده‌اند و به همین علت فشار بیشتری روی او وجود دارد.

منبع در ادامه گفت:

مت قبلاً ساخت فیلم‌های پرفروش دیگری را نیز برعهده داشته است، اما این فیلم در سطح دیگری قرار دارد. بتمن یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌ها بوده است و تا زمان اکرانش، این اولین فیلم مستقل شوالیه تاریکی بعد از ۱۰ سال خواهد بود. کمپانی برادران وارنر نمی‌توانند طرفداران را ناامید کنند و به همین علت بودجه‌ای ۹۰ میلیون دلاری به فیلم اختصاص داده‌اند. این فیلم به شدت حساس است و مت ریوز فشار زیادی را برای ساخت فیلم حس می‌کند.

رابرت قبلاً نیز در فرنچایزهای چالش‌برانگیزی حضور داشته است. او پس از اتمام Twilight به شدت از آن متنفر بود و اصلاً نمی‌خواهیم که انگیزه و هیجان خود را برای این فیلم از دست بدهد.

هیچکس نمی‌خواهد که پتینسون علاقه خود را به این فیلم از دست بدهد، مخصوصاً در فیلم اول یک فرنچایز. پس امیدوار هستیم که این اتفاق نیفتد.

فیلم The Batman در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

منبع : Comic Book

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.