آیا ویلسون فیسک به دنیای مارول بازمی‌گردد؟

7 January 2017 - 20:00

با اعلام قرار گرفتن وینسنت دونافریو (Vincent D’Onofrio) در نقش ویلسون فیسک یا همان کینگ‌پین، بسیاری از طرفدران دنیای مارول کنجکاو و البته نگران بودند که آیا او خواهد توانست از پس یکی شرورهای کلیدی این دنیا بر بیاید یا نه. پس از انتشار فصل اول سریال Daredevil، این نگرانی‌ها به طور کامل برطرف شد، چرا که او توانست با به نمایش گذاشتن عملکردی خیره‌کننده، به خوبی این نقش مهم را ایفا کند. این عملکرد عالی باعث شد بازی دیوید تننت (David Tennant) در Jessica Jones و ماهرشالا علی (Mahershala Ali) در Luke Cage بیشتر زیر زره بین قرار بگیرد ولی همه ما می‌دانیم که چه کسی بهترین نمایش را داشت.

با قرار گرفتن کاراکتر او در زندان این سوال به وجود می‌آید که آیا طرفدران بار دیگر او را در خیابان‌های نیویورک و محله هلز کیچن خواهند دید یا خیر. این سوالی بود که دونافریو به عنوان رهبر مافیای خیابان، مشتاق پاسخ بدان بود.

در مصاحبه اخیر این بازیگر با کولایدر، به احتمال بازگشت او به دنیای مارول پرداخته شد و باید بگوییم که خبر خوبی برای طرفدارن این بازیگر و کاراکتر در راه است. ظاهرا او بار دیگر به دنیای مارول بازخواهد گشت، اما زمان آن هنوز به طور قطعی مشخص نشده‌‌‌است:

او مشخصا باز می‌گردد. صادقانه بگویم که من هم دوست دارم بدانم که چه زمانی این اتفاق می‌افتد. این را می‌دانم که او باز خواهد گشت، فقط نمی‌دانم چه زمانی. بسیار مشتاق هستم که بدانم. من به شدت به دنیای مارول علاقه دارم و از همکاری با این کمپانی لذت می‌برم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.