Eternals؛ معرفی ابدی‌های دنیای سینمایی مارول

31 December 2020 - 11:34
eternals

با گذشت هرروز اطلاعات جدیدی از فیلم Eternals محصول Marvel منتشر می‌شود اما همچنان خبری از تیزر تریلر رسمی این عنوان نیست. اوایل سال جاری تصویری از اکشن فیگور شخصیت اجک با بازی سلما هایک (Salma Hayek) منتشر شد، چندی قبل نیز تصاویری از اکشن فیگورهای سایر شخصیت‌های فیلم در سطح اینترنت به پخش رسید؛ اکنون Redwolf که ظاهراً یک کمپانی لباس هندی است در وب‌سایت خود شخصیت‌های این فیلم را توصیف کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

آن‌طور که معلوم است اطلاعاتی که از کالاهای تجاری این فیلم منتشر می‌شوند بسیار بیشتر از اطلاعاتی است که خود دیزنی مستقیماً تصمیم به انتشارشان می‌گیرد. در اوایل این هفته نیز مشخص شد که خط تولید تی-شرت‌هایی با حضور شخصیت‌های ایکاریس با بازی ریچارد مدن (Richard Madden) و سرسی با بازی جما چان (Gemma Chan) به راه افتاده است.

شرح‌حالی که از این شخصیت‌ها منتشر شده شبیه به چیزی است که قبلاً هم در جایی مانند پشت جعبه‌ی اکشن فیگور شخصیت‌ها دیده بودیم اما مقداری جزئیات جدید و جالب نیز به آن‌ها اضافه شده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

eternals

ایکاریس

ایکاریس یک رهبر نظامی و نیرومندترین ابدی است. افتخار او محافظت از سایر «ابدی‌ها» است. پایبند به اخلاقیات، مهربان و کاریزماتیک است و استقامتی شگفت‌انگیز، پرواز کردن و توانایی خارج کردن پرتوهای قدرتمند انرژی کیهانی از چشمانش ازجمله قدرت‌های او هستند. وقتی نژاد «دیویِنت‌ها»ی وحشتناک پس از قرن‌ها بازمی‌گردند، ایکاریس «ابدی‌ها» را که اکنون پراکنده‌شده‌اند با یکدیگر متحد می‌کند تا جلوی این تهدید جدید را بگیرند.

eternals

سرسی

سرسی ابدی است که احساس نزدیکی با انسانیت دارد. او درحالی‌که مشغول نجات انسان‌ها از «دوینت‌ها» است با شادی به‌عنوان یک سرپرست در موزه کار می‌کند. او توانایی تغییر مواد را دارد، می‌تواند  ساختار هر چیزی که جان ندارد را به‌راحتی با لمس کردن تغییر دهد. او همچنین برای قرن‌ها عاشق ایکاریس است و برای جمع‌کردن «ابدی‌ها» و انجام یک مأموریت دیگر به او کمک می‌کند.

eternals

اجک 

اجک رهبر معنوی «ابدی‌ها» است. خرد او از زمانی که آن‌ها سیاره‌ی مادری‌شان را ترک کردند تا به انسان‌ها در مقابل «دیوینت‌ها» کمک کنند و آن‌ها را به سمت تمدن مدرنی که امروزه در آن زندگی می‌کنند سوق دهند همواره راهنمای تیم بوده است. اجک نه تنها توانایی شفا دادن انسان‌ها و «ابدی‌ها» را دارد بلکه می‌تواند با «سلستیال‌ها» نیز ارتباط برقرار کند.

eternals

فاستوس

فاستوس توانایی اختراع کردن دارد. او به‌شرطی که مواد اولیه کافی در اختیار داشته باشد می‌تواند هر چیزی را که تنها تصور می‌کند، خلق کند. فاستوس طی قرن‌ها بشریت را ازلحاظ تکنولوژی به جلو هدایت کرده است اما همیشه نبوغش را در پشت سایه‌ها پنهان نگاه داشته.

eternals

مکاری

مکاری سریع‌ترین زن کائنات است. او از ابر سرعت کیهانی‌اش برای جست‌وجوی سیارات برای «ابدی‌ها» استفاده می‌کند و چون ناشنوا است، انفجار صوتی ناشی از دویدنش بر رویش تأثیر نمی‌گذارد.

eternals

دروگ

دروگ می‌تواند از انرژی کیهانی برای کنترل ذهن انسان‌ها استفاده کند. دروگ چون با شیوه‌ی ارتباط «ابدی‌ها» با نسل بشر در طول قرن‌ها مخالف بود از سایر گروه جدا شد. او گوشه‌گیر و قدرتمند است و زمانش که برسد تشخیص آنکه او دوست است یا دشمن، بسیار مشکل خواهد بود.

eternals

گیلگمش

گیلگمش قوی‌ترین و مهربان‌ترین عضو گروه است. او شریک حقیقی ثینا از وقتی‌که رویدادهای گذشته موجب تبعید و جدا شدنشان از سایر گروه شد، است. گلیگمش که با استفاده از انرژی کیهانی قادر به ساخت یک اسکلت خارجی قدرتمند است، جنگجویی بی‌رحم است که مبارزاتش با «دیوینت‌ها» در طول تاریخ تبدیل به افسانه شده‌اند.

eternals

ثینا

ثینا جنگجویی خشن است به‌طوری‌که در هیچ جایی به اندازه‌ی میدان نبرد راحت نیست. او با استفاده از انرژی کیهانی می‌تواند هر نوع سلاح دستی که فکر می‌کند بسازد. غالباً عبوس و گوشه‌گیر است، او دوستی ناخواسته با گیلگمش دارد که برای قرن‌ها ادامه یافته است.

eternals

کینگو

کینگو ابدی است که توانایی شلیک انرژی کیهانی از دستانش را دارد. طی قرن‌ها او شیفته‌ی ایده‌ی شهرت شده است. در زمان کنونی او یک ستاره‌ی مشهور بالیوودی است که باید زندگی، ثروت و شهرتش را برای کمک به تیم برای دفع خطر «دیوینت‌ها» رها کند.

eternals

اسپرایت

و سرانجام به اسپرایت می‌رسیم. او یک دختر ۱۲ ساله است که توانایی خلق توهماتی شبیه به واقعیت را دارد. دوستی او با سرسی یک ناراحتی عمیق از دنیا را در او پنهان می‌کند زیرا تمام انسان‌ها برای قرن‌هاست که با او به‌مانند یک بچه رفتار می‌کنند اما اسپرایت نیرومندتر و باهوش‌تر از آن چیزی هست که ظاهرش نشان می‌دهد به‌طوری‌که حضور او در نبرد با «دیوینت‌ها» کاملاً لازم و ضروری است.

Eternals هم‌اکنون برای اکران در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Comic Book

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.