دو سری فیلم جداگانه از Batman به صورت همزمان ساخته خواهد شد

31 December 2020 - 10:20

مدیر DC Films آقای والتر هامادا (Walter Hamada) از برنامه‌ی شرکت برای تولید یک فیلم سینمایی دیگر در کنار The Batman پرده‌برداری کرد. ظاهراً رابرت پتینسون (Robert Pattinson) قرار نیست تنها شوالیه‌ی تاریکی باشد، چرا که نقشه‌های دیگری برای ساخت حداقل یک سینمایی دیگر نیز ریخته شده است. طی مصاحبه‌ای که به تازگی با The New York Times انجام شده، ریاست DC Films، آقای والتر هامادا درمورد این برنامه‌ها صحبت کرده و تأیید شده درحالی که رابرت پتینسون به هنرنمایی در نقش بتمن ادامه خواهد داد، یک بازیگر جدید جایگزین بن افلک (Ben Affleck) خواهد شد تا در سینمایی جداگانه‌ای نقش‌آفرینی کند. در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

هامادا در توضیح برنامه‌های DC Films برای تولید دو بتمن متفاوت در سینما این چنین گفت؛

فکر نمی‌کنم قبلاً هیچکس چیزی مثل این را امتحان کرده باشد. ولی بینندگان به اندازه کافی فرهیخته هستند که این موضوع را درک کنند. اگر فیلم‌های خوبی بسازیم، با آن کنار می‌آیند.

هیچ جای تعجب ندارد که DC Films چنین رویه‌ای را انتخاب کرده. پیش‌تر ثابت شد که داشتن یک جوکر خارج از دنیای DCEU چقدر می‌تواند سودمند باشد. جدیدترین فیلم جوکر با بازی خواکین فینکس چند سال پس از نقش‌آفرینی جرد لتو (Suicide Squad) در جوخه‌ی انتحار (Suicide Squad) منتشر شد، بنابرین حضور بازیگران متفاوت در نقش‌های شخصیت‌های یکسان قبل‌تر نیز اتفاق افتاده است.

در اخباری مشابه نیز مشخص شد تقریباً همین وضعیت با بازگشت توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) برای بازی در نقش نسخه‌های مختلف پیتر پارکر (Peter Parker) در دنباله‌ی Spider-Man اتفاق خواهد افتاد. البته، حضور تمام این بازیگران در یک فیلم واحد خلاصه می‌شود. در حالی که DC Films قصد دارد دو فیلم جداگانه که ظاهراً ربطی به یکدیگر ندارد را منتشر کند.

در DCEU، پیش‌تر شاهد هنرنمایی بن افلک (Ben Affleck) در نقش بتمن در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice و Justice League بوده‌ایم. در یک دوره، افلک برنامه داشت در یک فیلم دیگر به عنوان بروس وین (Bruce Wayne) بازی کند ولی در نهایت تصمیم بر این شد که این برنامه را کنار بگذارد. خارج شدن افلک از نقش بتمن باعث شد یک داستان جدید با بازیگری تازه را برای The Batman داشته باشیم. خالی از لطف نیست که بدانید افلک باری دیگر نقاب و شنل خود را خواهد پوشید تا در فیلم The Flash که در سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود، در کنار بتمن سابق دنیای سینما یعنی مایکل کیتون (Michael Keaton) از این نقش خداحافظی کند.

در صورتی که اینگونه حضورهای افتخاری در سایر فیلم‌ها ادامه داشته باشد، ممکن است جوکر جرد لتو را پس از مدتی با بتمن جدید در یک فیلم مشاهده کنیم. حتی احتمال این وجود دارد که سایر دوستان ابرقهرمان بروس مثل Wonder Woman یا Superman در یک فیلم ترکیب شوند. با همه‌ی این‌ها شاید قبول کردن چهره‌ای جدید برای حضور در کنار شخصیت‌هایی که در کنار بتمن افلک دیده شده‌اند به مزاج همه خوش نیاید و همین موضوع باعث سخت شدن کار سازندگان خواهد بود.

منبع: movieweb

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.