جانسون: بلک آدام بهترین ابرقهرمان است!

7 January 2017 - 21:00

فیلم Shazam! نیز همانند همه فیلم‌های ابرقهرمانی، با چالش‌هایی پیرامون موضوع شرورها و ضدقهرمان‌های خود دست و پنجه نرم می‌کند. حضور شخصیت‌های منفی قدرتمند و عمیق، در چنین ژانری می‌تواند تاثیری چشم‌گیر در بهبود کیفیت داستان داشته‌باشد، درست همانطور که ضدقهرمانی ضعیف می‌تواند باعث سقوط آن شود. سوپراستار این روزهای هالیوود، دوین جانسون (Dwayne Johnson)، قرار است در این فیلم، نقش کینه‌جوی معروف، بلک آدام را بازی کند، کاراکتری پیچیده که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ضدقهرمانان دنیای سینماتیک دی‌سی را دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

جانسون نگاهی متفاوت به این پروژه خواهد داشت. او از گذشته آرزوی قرار گرفتن در این نقش را داشت و علی رغم شانس بازی در نقش اصلی، به طور خاص حضور در نقش این کاراکتر را انتخاب کرد.

جانسون در کانال شخصی خود در یوتیوب، تصمیم گرفت زمانی را برای پاسخ دادن به پرسش‌های طرفداران اختصاص دهد، که یکی از آنها مربوط به علت انتخاب او برای قرار گرفتن در این نقش بود. او با اعلام هیجان زدگی خود در مورد پیچیدگی‌های ریشه‌ی این کاراکتر، به این موضوع اشاره کرد که چرا بازی در نقش بلک آدام، یکی از بهترین فرصت‌هایی است که یک بازیگر می‌تواند در نقش منفی در فیلم ابرقهرمانی داشته‌باشد:

من عاشق نقش بلک آدام هستم. من عاشق این موضوع هستم که او کار خود را به عنوان یک برده آغاز می‌کند و این احساس را دارد که دنیا در حق او بدی کرده‌است. واقعا این گذشته‌ی او را دوست دارم، و احساس می‌کنم از نظر من، بلک آدام بهترین و جالب‌ترین ابرقهرمان است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.