اطلاعات جدیدی از فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شد

31 December 2020 - 13:30
سریال Stranger Things

دیوید هاربر (David Harbour) بازیگر سریال Stranger Things گفته است که فصل چهارم این سریال به پیشینه داستانی کاراکتر جیم هاپر خواهد پرداخت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پیش از این نیز دیوید هاربر گفته بود از نظر او فصل چهارم این سریال بهترین فصل آن خواهد بود، به این علت که کاراکتر او کارهای مختلفی را در این فصل انجام خواهد داد. احتمالاً، منظور او از این کارها، فرار از اردوگاه زندانیان در روسیه بوده که آخرین بار این کاراکتر در آنجا دیده شده است. تنها زمان مشخص خواهد کرد که او چگونه موفق به فرار از آنجا خواهد شد.

کاراکتر جیم هاپر تا به حال حضور بسیار پررنگی را در سریال Stranger Things داشته ولی به جز محافظت از کاراکتر الون و دوستانش در مقابل چیزهایی که دنیای وارونه روانه آن‌ها کرده، مورد خاصی از گذشته آن تا به حال آشکار نشده است.

ما می‌دانیم که دختر جیم هاپر با نام سارا، قبل از شروع اتفاقات این سریال جان خود را از دست داده بود که این واقعه منجر به جدایی او از همسر خود با نام دایان شده بود. کلنجار رفتن او با اعتیاد به الکل و داروهای تجویزی‌اش، حاصل مرگ دخترش بوده ولی این خط داستانی تا حدود زیادی، زمانی که اتفاقاتی عجیب شروع به رخ دادن در شهر هاوکینز کرد، به حاشیه رانده شد. با این حال، اطلاعات بیشتری در رابطه با گذشته این کاراکتر در فصل‌های آینده آن مشخص خواهد شد.

در مصاحبه جدیدی که دیوید هاربر با وب‌سایت People درباره فصل چهارم سریال Stranger Things انجام داده، مشخص کرده که هاپر امکان دارد با برخی از ضربه‌های عاطفی گذشته‌اش که آن‌ها را به حاشیه رانده بود دوباره در این فصل دست و پنجه نرم کند. همچنین دیوید هاربر گفت که طرفداران در فصل چهارم این سریال، بخشی از شخصیت جنگجوی کاراکتر خود را در پیش‌زمینه داستانی‌ او مشاهده خواهند کرد. با این وجود، او همچنین گفت بسیاری از اشتباهاتی که کاراکتر او در زندگی گذشته‌اش مرتکب شده در این فصل فاش خواهد شد و رازهای او برای رئیس پلیس شهر هاوکینز دردسر ایجاد خواهد کرد.

او در این مصاحبه گفت:

شما بسیاری از پیش‌زمینه‌های داستانی او (جیم هاپر) از جمله شخصیتی جنگجو و اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شده را در فصل بعدی سریال Stranger Things مشاهده خواهید کرد.

به نظر می‌رسد که فصل چهارم سریال Stranger Things تا حدودی به تاوان دادن کاراکتر جیم هاپر خواهد پرداخت. نه تنها او باید فکری برای فرار از اردوگاه زندانیان در روسیه بکند، بلکه باید با گذشته‌اش نیز روبه‌رو شود. اتفاقات خارق‌العاده‌ای که مدام در شهر هاوکینز رخ داده تا حدود زیادی از انجام این کار و مواجه شدن با گذشته‌اش جلوگیری کرده است. پس از اتفاقات فصل اول، جیم هاپر نسبت به امنیت کاراکتر الون بسیار حساس شده تا جایی که او تمام وقتش را صرف محافظت کردن از او به مانند دختر خود کرده است. اکنون که او تنها در کشور روسیه به سر می‌برد، سرانجام گذشته‌اش به سراغش خواهد آمد.

وجه جالب دیگری از صحبت‌های دیوید هاربر درباره فصل چهارم این سریال، مربوط به شخصیت جنگجوی کاراکتر جیم هاپر می‌باشد. در حالی که رئیس پلیس شهر هاوکینز تا به حال، تمایل خود به جنگیدن برای کسانی که دوستشان داشته را نشان داده، فصل چهارم این سریال نیز این جنبه شخصیتی‌اش را وارد بعد کاملاً جدیدی خواهد کرد. اکنون که او در اردوگاه زندانیان در روسیه اسیر شده، باید با دشمن کاملاً جدیدی مقابله کند، دشمنی که حتی امکان دارد از شیاطین دنیای وارونه نیز بدتر باشد.

تا به حال اطلاعات بسیار کمی درباره فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شده ولی اکنون که روند تولید این سریال پس از تعطیلی آن به علت همه‌گیری ویروس کرونا به حال عادی خود بازگشته، دیوید هاربر نیز هیجان خود برای تولید فصل چهارم این سریال را نشان داده است. هنوز مشخص نیست که چه زمانی فصل چهارم سریال Stranger Things در شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد ولی انتظار می‌رود که فصل جدید آن در زمانی در سال ۲۰۲۱ به نمایش درآید.

منبع:‌ اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.