فیلم‌برداری سینمایی The Flash از ماه آوریل آغاز خواهد شد

31 December 2020 - 13:18
the Flash

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) به گسترش دادن برنامه‌های خود برای پرده‌ی نقره‌ای ادامه می‌دهد و در همین حین عطش هواداران برای نسخه‌ی جدید The Flash با هنرپشتگی ازرا میلر (Ezra Miller) و فیلم‌ساز آرژانتینی اندی موشیتی (Andy Muschietti) بیشتر و بیشتر می‌شود. بنا بر صحبت‌های انجام گرفته، این فیلم قرار است با سایر محصولات DC ارتباط داشته باشد و شاهد حضور مایکل کیتون (Michael Keaton) و بن افلک (Ben Affleck) خواهیم بود تا به عنوان بتمن در سری کامیک‌های محبوب Flashpoint ایفای نقش کنند. خبر خوب اینجاست که اگر مشتاق دیدن این فیلم هستید، نیاز نیست خیلی بیشتر از این‌ها صبر کنید چرا که فیلم‌برداری این پروژه از ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. در ادامه با سینمافارس همراه باشد.

بنا بر گزارش جدیدی که به تازگی منتشر شده، شروع فیلم‌برداری از ابتدای ماه آوریل (فروردین – اردیبهشت) آغاز می‌شود. البته، این تنها زمان شروع پروسه‌ی فیلم‌برداری است و خود پروژه تا ۱۳ آبان ۱۴۰۱ منتشر نخواهد شد.

فیلم‌برداری در استودیوهای Leavesden انجام شده و اکثر فرایند تولید محصول نیز در همین محل صورت می‌گیرد. نویسنده‌ی Birds of Prey یعنی کریستینا هادسون (Christina Hodson) در کنار کارگردان سینمایی It دست به کار می‌شوند تا ماجراهای بعدی بری الن (Barry Allen) را روی پرده‌ی سینما بیاورند.

کارگردان این فیلم توضیح داده که چرا در کنار سایر شخصیت‌های دنیای DC  نیاز داشته تا بتمن افلک در فیلم حضور داشته باشد. در مصاحبه‌ای با Vanity Fair ایشان اظهار داشت که این کار موجب درگیر شدن احساسی بیشتر بینندگان با شخصیت‌های اصلی فیلم می‌شود.

او خط مبدا قصه است. بتمن افلک بخشی از دنیای تغییر نیافته‌ی بَری پیش از آغاز ماجراجویی‌های جدیدش است. این فیلم به نحوی یک محور محسوب می‌شود که در آن از داستانی متحد با حضور سایر شخصیت‌های فیلم‌های دیگر پرده‌برداری می‌شود. داستان به شکلی نوشته شده تا بگوید تمام چیزهایی که قبلاً دیده‌اید وجود دارند و تمام چیزهایی که خواهید دید نیز وجود خواهند داشت و همگی در یک دنیای مولتی‌ورس در کنار یکدیگر هستند.

طی مراسم DC FanDome که اوایل سال برگزار شد، موشیتی توضیح داد چرا تصمیم گرفته در این پروژه همکاری کند. بر اساس نظرات ایشان، این فیلم، می‌تواند سنگ بنایی برای آینده‌ی فیلم‌های DC ایجاد کند.

فلش (Flash) قهرمان این فیلم می‌باشد چون پُلی میان تمام این شخصیت‌ها و خط‌های زمانی است. و به نحوی، همه‌چیز را از اول آغاز کرده و در عین حال هیچ‌چیز را نیز فراموش نمی‌کند.

منبع: comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.