لین کالینز به جمع بازیگران سریال The Walking Dead پیوست

31 December 2020 - 23:45
لین کالینز

لین کالینز به لیست بازیگران سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» اضافه شد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این بازیگر در یکی از شش قسمت باقی‌مانده فصل دهم سریال به این سریال اضافه خواهد شد. کالینز در نقش لیاه حاضر خواهد شد که این شخصیت در قسمتی به اسم “Find Me” توسط دریل دیکسون با بازی نورمن ریداس پیدا خواهد شد. قسمت “Find Me” قسمت هجدهم از فصل ده سریال خواهد بود که در تاریخ ۷ مارس پخش خواهد شد. این قسمت، دومین قسمت از شش قسمت باقی مانده فصل دهم خواهد بود که پخش آن‌ها از تاریخ ۲۸ فوریه آغاز خواهد شد.

کالینز بیشتر برای هنرنمایی در فیلم‌هایی مانند X-Men Origins: Wolverine که در آن در نقش کایلا سیلورفاکس ظاهر شد، فیلم John Carter که در آن در نقش دژا ثوریس ظاهر شد و فیلم The Number 23 شناخته شده است. انتظار می‌رود که کالینز فقط در یکی از شش قسمتی که در اوایل سال ۲۰۲۱ پخش خواهند شد، حضور داشته باشد. هنوز مشخص نیست که کاراکتر لیاه برای فصل یازدهم و پایانی سریال که تولید آن در اوایل سال ۲۰۲۱ شروع و در پاییز ۲۰۲۱ پخش خواهد شد، حضور خواهد داشت یا خیر.

اسکات گیمپل در مصاحبه‌ای گفت:

این قسمت‌ها، ادامه داستان و به هم مرتبط خواهند بود. حتی قسمت “Here’s Negan” که مشخصاً داستانی درباره پیشینه نیگان بوده است، حتی این قسمت نیز مستقیماً به داستان فصل دهم مرتبط خواهد بود. شش قسمت و شش هفته باقی مانده است. ما باید برای ساخت این قسمت‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دادیم. آنجلا، کارکنان، بعضی نویسندگان قبلی از سریال بازگشتند که روی آن‌ها کار کنند. همه برای این قسمت‌ها سنگ تمام گذاشته‌اند.

در این شش قسمت باقی مانده از فصل دهم سریال رابرت پاتریک نیز به بازیگران این سریال خواهد پیوست و بعد از آن به فصل ۱۱ سریال که دارای ۲۴ قسمت و فصل پایانی این سریال خواهد بود، خواهیم رسید. همسر جفری دین مورگان بازیگر نقش نیگان، هیلاری برتون نیز در این سریال، در نقش همسر مرده نیگان، لوسیل، در قسمت “Here’s Negan” حاضر خواهد شد.

منبع : Comic Book

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.