آیا فیلم جدید سری Star Wars با حضور کریس پاین ساخته خواهد شد؟

1 January 2021 - 00:01
کریس پاین

کریس پاین (Chris Pine)، ستاره‌ی فیلم Wonder Woman 1984 فاش کرد که او یکی از معدود افراد خوش شانس است که در مورد فیلم بعدی از سری Star Wars اطلاعات دارد. آیا این به معنای حضور او در این فیلم است؟ با سینما فارس همراه باشید.

Star Wars: Rogue Squadron، با کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins)، احتمالا فیلم بعدی از این سری خواهد بود. این بازیگر هنگام توضیح درباره‌ی ادامه‌ی ماجراهای خود در کنار ابرقهرمان برجسته‌ی شرکت دی‌سی، یعنی Wonder Woman، اعلام کرد نکاتی را درباره‌ی این پروژه‌ی مرموز می‌داند فاش کرد و اظهار داشت که اگر کسی بتواند چیزهای ابتکاری را در کهکشان بسیار دور بیاورد، او است. گرچه کریس پاین چیز خاصی را فاش نمی‌کند، اما مطمئناً رسانه‌ها توجه خاصی به این موضوع خواهند داشت. از طرفی هوادارن این سری منتظر انتشار یک اثر تاریخ‌ساز دیگر از این سری هستند، ولی عملکرد اخیر فیلم Wonder Woman 1984 ممکن است هیجان طرفداران را کاهش دهد.

فیلم Star Wars: Rogue Squadron اخیرا توسط دیزنی معرفی شد و جکینز اعلام کرد که این فیلم، الهامات بسیاری از بازی‌های کامپیوتری و کامیک‌بوک‌های سری Star Wars خواهد داشت.  در حالی که پتی جنکینز ادعا می‌کند که این فیلم به ریشه‌های اصلی سری باز خواهد گشت، اما فضای فیلم Star Wars: Rogue Squadron همچنین به سبک یک سری بازی‌های رایانه‌ای، که از اواخر دهه ۱۹۹۰ برای کنسول های نینتندو منتشر شدند، نزدیک است. این مجموعه بازی‌های رایانه‌ای با Rebel Alliance و Rogue Squadron سروکار دارد که به فرماندهی لوک اسکای واکر برای شکست دادن امپراتوری کهکشانی به تقابل با آن‌ها می‌پردازند.

مجموعه بازی‌های Rogue Squadron در جریان وقایع A New Hope ،The Empire Strikes Back و Return of the Jedi، با بازآفرینی چندین سکانس نمادین، ​داستان سه‌گانه‌ی اولیه‌ی این سری را روایت می‌کنند. داستان‌های اسپین‌آف بسیاری در قالب کامیک‌بوک و بازی حول این داستان‌ها منتشر شده‌اند. فیلم Star Wars: Rogue Squadron فقط یکی از انبوه پروژه‌های جنگ ستارگان است که هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد. سریال‌ها و اسپین‌آف‌های بسیاری از این دنیا در دست ساخت قرار دارند. جدیدا هم سریال The Mandalorian با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

فیلم Star Wars: Rogue Squadron قرار است در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۲ (۲۲ دسامبر ۲۰۲۳) اکران شود.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.