طرفداران زک اسنایدر برای اتمام طرح DCEU کمپین تشکیل دادند

1 January 2021 - 12:30

کمپین طرفداران زک اسنایدر، هشتگ “دنیای اسنایدر را بازگردان” را برای اتمام طرح DCEU ترند کردند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

طرفداران برای اتمام کار کارگردان فیلم Justice League یعنی زک اسنایدر (Zack Snyder)، یک کمپین تشکیل داده‌اند. زک اسنایدر، جهان ابرقهرمانی DC را با آوردن هنری کویل (Henry Cavill) در نقش سوپرمن به نوعی آغاز کرد. او این کار را با فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice با بازی بن افلک (Ben Affleck) در نقش بت من و گل گدوت (Gal Gadot) در نقش واندروومن ادامه داد. هر دو فیلم با نقدهای منفی روبه‌رو شدند، و به گفته بسیاری از منتقدان بیش از حد تاریک بودند، در حالی که مخاطبان از سبک هنری کارگردان در این فیلم‌ها لذت بردند.

اسنایدر مشغول کار روی سومین فیلم خود در این فرنچایز به نام Justice League بود که دچار یک فاجعه خانوادگی شد و مجبور به ترک این کار شد. در نتیجه، این فیلم توسط جاس ویدون (Joss Whedon) به اتمام رسید و از انتقاد‌های حتی بدتر از دو فیلم قبلی رنج برد. این امر نتیجه مبارزات کمپین Snyder Cut بود که وقتی استودیوی برادران وارنر در ماه مه اعلام کرد که اسنایدرکات در ماه مارس ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد، نتیجه داد. با این وجود، والتر هامادا (Walter Hamada) مدیر فیلم‌های DC، می‌گوید که این استودیو اسنایدرکات را به عنوان یک بن‌بست می‌بیند و پس از پخش آن، دنباله‌ای برای آن نخواهد ساخت.

در پاسخ به او، طرفداران به وسیله توئیتر، بار دیگر کمپینی برای اسنایدر تشکیل می‌دهند. هشتگ #RestoreTheSnyderVerse صبح روز پنجشنبه ترند شد و تا ساعت ۱ بعد از ظهر همان روز به شماره ۲ در لیست هشتگ‌های پرطرفدار ایالات متحده آمریکا تبدیل شد. این هشتگ، مطالبه این موضوع را از DC دارد که بگذارند اسنایدر رویکرد خود از جهانی که خودش ساخته را کامل کند.

احتمال کمی وجود دارد که این کمپین به موفقیت کمپین Snyder Cut برسد. مدیران استودیو پتانسیل انتشار Snyder Cut را برای ارتقای سرویس استریمر جدید خود یعنی HBO Max می‌دیدند. با این حال، با یک تقویم اکران که شامل ارائه جهان چندگانه DC در فیلم‌های The Flash و بتمن و دنباله جدید جوخه انتحار که در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ منتشر می‌شوند، مشخص است که DC برای DCEU برنامه‌ای در دست اجرا دارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.