دو بازیگر به نسخه عربی فیلم Perfect Strangers پیوستند

1 January 2021 - 23:53
Perfect Strangers

بازیگران و تاریخ شروع فیلم‌برداری بازسازی عربی فیلم Perfect Strangers «غریبه‌های تمام عیار» اعلام شدند؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

بازیگر و فیلم‌ساز لبنانی نادین لبکی (Nadine Labaki) در کنار ستاره مصری منا زکی (Mona Zaki)، عادل کرم (Adel Karam)، اید ناصر (Eyad Nassar)، دیاموند بو عبود (Diamand Bou Abboud) و جورج خباز (George Khabbaz) به هنرنمایی در این فیلم خواهند پرداخت.

ویسم سمایرا (Wissam Smayra) کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت و همین‌طور در نوشتن فیلم‌نامه با گابریل یامین (Gabriel Yammine) همکاری خواهد کرد. جیانلوکا چاکرا (Gianluca Chakra)، محمد حفظی (Mohamed Hefzy) و ماریو حداد (Mario Haddad) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهند داشت. فیلم‌برداری این فیلم که به علت همه‌گیری ویروس کرونا و آشفتگی‌های سیاسی لبنان تاخیر خورده بود، به تاریخ ۲ فوریه ۲۰۲۱ موکول شد. مایادا هیراکی تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را برعهده خواهد داشت.

فیلم کمدی-درام ایتالیایی Perfect Strangers که در سال ۲۰۱۶ اکران شد به فیلمی موفق تبدیل شد و حدود ۳۰ میلیون دلار فروش کرد. از آن زمان این فیلم رکورد گینس را برای تعداد بازسازی از فیلم در تاریخ، با ۱۸ نسخه به دست آورده که این عدد همین‌طور رو به افزایش بوده است و حدوداً در جهان ۲۷۰ میلیون دلار فروش کرده است.

نسخه عربی این فیلم در قلب انقلاب لبنان و در طول همه‌گیری ویروس کرونا اتفاق خواهد افتاد. داستان این فیلم یک گروه هفت نفره از دوستان قدیمی که برای صرف شام دور هم جمع شده‌اند را دنبال می‌کند. آن‌ها در همین حین تصمیم به انجام یک بازی می‌گیرند، که باید تلفن‌های همراه خود را روی میز قرار دهند و تماس‌ها و پیام‌های خود را در دسترس دوستان خود قرار دهند. درحالی که در ابتدا این بازی حالت تفریح و شوخی دارد، بعد از مدتی با فاش شدن برخی اسرار حالت جدی به خود می‌گیرد.

محمد حفظی مدیر کمپانی Film-Clinic گفت:

من این پروژه را به عنوان موقعیت کمیابی دیدم تا بتوانم با برخی از برترین ستاره‌های دنیای عرب و دوتا از تاثیرگذارترین کمپانی‌های صنعت سینما همکاری کنم.

منبع : Dead Line

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.