فروش فیلم Wonder Woman 1984 از ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد

2 January 2021 - 00:06
فیلم WW 1984

شرکت برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Wonder Woman 1984 از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرده و این یک نقطه‌ی عطف مهم برای مجموعه فیلم‌های دی‌سی (DC) است. با سینما فارس همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Wonder Woman 1984 از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرده و این یک نقطه عطف مهم برای DC Extended به‌حساب می‌آید. بار دیگر با حضور گال گدوت در نقش اصلی و با کارگردانی پتی جنکینز، Wonder Woman 1984، روز رکیسمس در اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) و در برخی سینماها اکران شد. اکران سینمایی این فیلم فقط در بازارهای خارج از کشور آمریکا آغاز شده و به مخاطبان اجازه می‌دهد تا در کشورهایی مانند استرالیا و نیوزیلند، جایی که بیماری همه‌گیر کرونا کنترل شده، آن را در سینما تماشا کنند.

فیلم Wonder Woman 1984 موفق شده تا عنوان پربیننده‌ترین فیلم در سال ۲۰۲۰ را کسب نماید، در حالی که در مقایسه با نتایج فروش هفته‌ی اول‌ برای سایر آثار اکران شده مانند Soul و Hamilton، فیلم Wonder Woman 1984 بهترین وضعیت را داشته است. به‌نظر می‌رسد که فیلم در گیشه نیز چندان بد عمل نمی‌کند. شرکت برادران وارنر اعلام کرده است که فیلم Wonder Woman 1984 یک نقطه‌ی عطف مهم را در گیشه‌ی جهانی پشت سر گذاشته و فروش آن تا شب سال نو از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

فیلم WW1984

فیلم Wonder Woman 1984 موفق شده تا عنوان پربیننده‌ترین فیلم در سال ۲۰۲۰ را کسب نماید، در حالی که در مقایسه با نتایج فروش هفته‌ی اول‌ برای سایر آثار اکران شده مانند Soul و Hamilton، فیلم Wonder Woman 1984 بهترین وضعیت را داشته است.

در بیانیه‌ی جف گلدشتاین (Jeff Goldstein) ، رئیس توزیع داخلی برادران وارنر و اندرو کریپس (Andrew Cripps)، رئیس توزیع داخلی، این فیلم به دلیل بازگشت دوست‌داران فیلم به سینماها مورد استقبال قرار گرفت. آن‌ها در ادامه افزودند:

تبریک به پتی جنکینز، گال گدوت، چاک روون و تمامی بازیگران و گروهی که فیلم Wonder Woman 1984 را ساختند و به طرفداران و علاقه‌مندان به فیلم، اجازه‌ی بازگشت به تجربه‌ی مهیج حضور در سینما را داد. مخاطبان در سراسر جهان در کشور‌هایی که سینماها در آن‌ها باز است، برای تماشای فصل بعدی داستان دیانا پرنس حضور یافتند.

اولین فیلم Wonder Woman که در سال ۲۰۱۷ اکران شد، در آخر هفته‌ی افتتاحیه‌ی خود از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرد و انتظار می‌رفت این فیلم اگر سال ۲۰۲۰ تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا قرار نگرفته بود‌، این رقم را پشت سر بگذارد. فیلم Wonder Woman 1984 خوش شانس خواهد بود که بودجه‌ی تولیدی ۲۰۰ میلیون دلاری خودش را کسب می‌کند. انتشار روز اول این فیلم در سرویس اچ‌بی‌او مکس نشان داده که آن‌ها دنبال جذب مخاطب برای این سرویس هستند. فیلم Wonder Woman 1984 به آن‌ها کمک کرده تا در اولین آخر هفته‌ی نمایش این فیلم،‌ ۵۵۴،۰۰۰ مشترک جدید در این سرویس ثبت‌نام کنند.

برادران وارنر با توجه به این‌که کمتر از نیمی از سالن‌های نمایش فیلم در ایالات متحده باز هستند و تعداد آن‌ها در سراسر جهان کاهش یافته، اما میزان فروش فیلم را راضی‌کننده می‌داند. نقد و بررسی این فیلم در وب‌سایت سینما فارس را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید.

منبع: اسکرین‌رانت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.