پوستر‌های بیشتری از سریال Wandavision منتشر شد

2 January 2021 - 00:45

پوسترهای جدید شخصیت‌های سریال WandaVision، کمی بیشتر از لباس جدید اسکارلت ویچ را نشان می‌دهند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

استودیوی مارول پس از یک سال کامل و بدون هیچ محتوایی، سرانجام در سال ۲۰۲۱ برخی از فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی دنیای سینمایی مارول (MCU) که طرفداران منتظر آن بودند، را به ارمغان می‌آورد. سریال WandaVision اولین سریال MCU است که از دیزنی‌پلاس منتشر می‌شود و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و پاول بتانی (Paul Bettany) را در نقش‌های ابرقهرمانی خود از فیلم‌های گذشته نشان می‌دهد. اما WandaVision فار چهارم را با تبدیل اسکارلت ویچ و ویژن به شخصیت‌های برجسته آغاز می‌کند.

فیلم‌برداری WandaVision تقریباً یک سال پیش آغاز شده بود، اما فعالیت‌های تبلیغاتی طی چند هفته اخیر شدت گرفته است. پس از انتشار تریلر دیگری از این سریال، مارول تقریباً هر روز یک کلیپ تلویزیونی جدید ارائه می‌دهد. بیشتر صحنه‌ها قبلاً نشان داده شده‌اند و هر قطعه جدید همچنان به طور موثری جزئیات مربوط به داستان WandaVision را مخفی نگه می‌دارند. یکی از اطلاعاتی که اخیراً بر سر زبان‌ها افتاده این است که گویا WandaVision لباس کاملا جدیدی به اسکارلت ویچ می‌دهد. این اطلاعات به نسخه هالووین که در تریلرها استفاده کرده اشاره ندارد، بلکه به یک طراحی مجدد واقعی از ظاهر اصلی او مربوط می‌شود.

اکنون که تنها دو هفته تا انتشار WandaVision باقی مانده، استودیوی مارول چهار پوستر جدید از کاراکترها برای سریال جدیدش منتشر کرده است. اسکارلت ویچ، ویژن، مونیکا رمبوی بزرگسال با بازی تیونا پاریس (Teyonah Parris)، و اگنس با بازی کاترین هان (Kathryn Hahn)، هر یک پوسترهای جداگانه‌ای دارند. هر کدام از کاراکترها را پشت چندین تلویزیون قرار داده‌اند و لحظاتی از آن‌ها را در نمایش یا قطعاتی از لباس‌های مختلفی را که در این مجموعه در دهه‌های مختلف می‌پوشند، به تصویر می‌کشند. برای اسکارلت ویچ، تلویزیون اصلی بخش زیادی از لباس جدید او را نشان می‌دهد.

با مشخص شدن قسمت دیگری از لباس اسکارلت ویچ، به طور کلی ایده خوبی در مورد ظاهر قسمت اصلی تنه لباس او وجود دارد. در حالی که لباس‌های بیشتری وجود دارد که هنوز باید رونمایی شود، اما تاکنون تصاویر لباس جدید خوب به نظر می‌رسد. برای بسیاری از طرفداران، بزرگترین سوالی که اسکارلت ویچ با گرفتن لباس جدید به همراه دارد این است که آیا سربند کاراکتر از کمیک‌ها در این سریال هم وجود دارد؟ همین پوستر صحنه دیگری را نشان می‌دهد که واندا به عنوان بخشی از لباس هالووین خود، از سربندی بزرگ استفاده می‌کند.

علاوه بر ظاهر لباس جدید اسکارلت ویچ، پوستری که بیشترین جذابیت را دارد تصویر مونیکا رمبو است. این که تاثیر او در داستان این سریال چگونه است، هنوز برای طرفداران سوال‌برانگیز است. تریلرها او را در واقعیت تغییر‌یافته دهه ۷۰ یا ۸۰ که واندا و ویژن در آن زندگی می‌کنند نشان داده‌اند. اما پوستر مونیکا تأیید می‌کند که او در بخش سیاه و سفید دوران دهه ۵۰ نیز در آن حالت بوده است. چگونگی درگیر شدن او در این ماجرا باید مشخص شود، اما به نظر نمی‌رسد که این یک حضور کوتاه باشد.

در قسمت زیر می‌توانید پوسترهای جدید را مشاهده نمایید.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.