موربیوس با بازی جرد لتو، یک فیلم پاپ‌کورنی بزرگ و ترسناک است

2 January 2021 - 12:45

جرد لتو (Jared Leto) فیلم تازه‌اش، موربیوس (Morbius)، را به‌‌‌‌‌عنوان یک فیلم “جکیل و هایدی” توصیف می‌کند. در ادامه‌ی این خبر با سینما فارس همراه باشید.

موفقیت فیلم ونوم (Venom) با بازی تام هاردی (Tom Hardy)، کمپانی سونی را به سمت پروژه‌های جاه‌طلبانه‌تری از دنیای مرد عنکبوتی سوق داده است. فیلم تازه‌ی سونی از دنیای مرد عنکبوتی، موربیوس نام دارد و جرد لتو در نقش یک ضدقهرمان نقش اصلی آن ظاهر خواهد شد. لتو در مصاحبه‌ی اخیرش با Variety اذعان داشت که موربیوس یک فیلم بزرگ و سرگرم‌کننده خواهد بود.

او می‌گوید:

این یک فیلم در سبک داستان جکیل و هاید خواهد بود که بزرگ و سرگرم‌کننده و گاهی ترسناک خواهد بود که به‌نظر من برای فیلمی در این ژانر بسیار متفاوت به‌نظر می‌رسد و من به‌خاطر این قضیه بسیار هیجان‌زده‌ام. این فیلم تبدیل به یک فیلم پاپ‌کورنی بزرگ خواهد شد.

در کمیک ها، دکتر مایکل موربیوس (Michael Morbius)، دانشمندی است که با یک گونه خاص خفاش کار می‌کند تا درمانی برای یک بیماری جدی پیدا کند. سپس آزمایش‌های او اشتباه انجام می‌شود و موربیوس به یک خفاش خون‌آشام زنده تبدیل می‌شود که برای زنده‌ماندن باید از خون قربانیان خود تغذیه کند.

اگرچه موربیوس کار خود را به‌عنوان یک شرور در مقابل مرد عنکبوتی آغاز کرد، اما پس از مدتی به حدی محبوبیت یافت که خود به‌عنوان شخصیت اصلی ظاهر شد. لتو پیش‌تر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که موربیوس احتمالا در آینده با دیگر شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی، کراس‌اور خواهد داشت.

لتو در جایی دیگر از این مصاحبه می‌گوید:

من نقش شخصیت جدیدی از دنیای مارول را بازی خواهم کرد که قصد در درمان یک بیماری خاص را دارد؛ اما در این راه تبدیل به یک خفاش خون‌آشام زنده می‌شود. این فقط خلاصه‌ای از اتفاقات فیلم است و به‌نظرم بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود و من نمی‌توانم صبر کنم تا مردم فیلم را ببینند. این یک نقش هیجان‌انگیز در یک جهان در حال گسترش است و چیزهای جذاب زیادی برای ما وجود دارد که باید منتظر آن‌ها باشیم.

لتو در حالی‌ موربیوس را یک فیلم سرگرم‌کننده و “پاپ‌کورنی” توصیف می‌کند که او معمولا نقش‌هایش را بسیار جدی می‌گیرد. آخرین‌باری که او در یک فیلم “پاپ‌کورنی” نقش‌آفرینی کرد، مربوط به نقش جوکر در فیلم Suicide Squad بود که او برای این نقش‌آفرینی، از شیوه‌ی بازیگری متد (method acting) استفاده کرد و تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به دلقک جنایت‌کار به‌کار گرفت. به گفته‌ی او، این شیوه‌ی بازیگری روشی برای اطمینان از به‌کارگیری بیش‌ترین میزان توانایی‌هایش است و او این روش را در صورتی‌که موجب مزاحمت برای افراد دخیل در پروژه نباشد، به‌کار می‌گیرد.

او در این‌باره می‌گوید:

من مجذوب این روش [بازیگری به‌شیوه‌ی متد] هستم. تعریف این روش کمی مبهم است و هم‌چنین می‌تواند کمی متظاهرانه به‌نظر بیاید؛ ولی تصور می‌کنم این وظیفه‌ی من است که بهترین عملکرد خود را در فیلم‌ها به‌نمایش بگذارم و بهترین کاری را که می‌توانم انجام دهم، این وظیفه‌ی من است که برای نقش‌هایم بیش‌از‌حد آماده باشم، این وظیفه‌ی من است که از کارم لذت ببرم و… و این روش، راهی برای رسیدن به همه‌ی این اهداف و داشتن بهترین همکاری و تجارب سر صحنه‌ی فیلم‌ها است.

دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) کارگردان فیلم است و جرد لتو در نقش شخصیت اصلی، مت اسمیت (Matt Smith) در نقش Loxias Crown، آدریا آرجونا (Adria Arjona) در نقش Martine Bancroft، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) در نقش مأمور Stroud و جارد هریس (Jared Harris) در نقش نامعلومی بازی می‌کنند. موربیوس در ۱۹ مارس ۲۰۲۱ به سینماها می‌آید. این خبر از Variety نقل می‌شود.

منبع: MovieWeb

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.