فیلم‌برداری قسمت سوم و چهارم فیلم‌های After به پایان رسید

2 January 2021 - 13:30

روند فیلم‌برداری قسمت سوم و چهارم فیلم‌های After به صورت رسمی به کار خود پایان دارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این خبر را ستاره‌های این سریال، جوزفین لانگفورد (Josephine Langford) و هیرو فاینس-تیفین (Hero Fiennes Tiffin) با انتشار ویدیویی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کردند. فیلم اول این فرنچایز با عنوان After در سال ۲۰۱۹ اکران شده بود که این فیلم بر اساس رمان پرفروش نوشته شده‌ای توسط آنا تاد (Anna Todd) ساخته شده بود.

فیلم‌نامه این فیلم در ابتدا به عنوان فن‌فیکشنی (داستان‌هایی تخیلی که توسط طرفداران یک کتاب، مجموعهٔ تلویزیونی، فیلم، گروه موسیقی، ورزشکاران و… نگاشته می‌شوند) برای گروه پاپ انگلیسی-ایرلندی با نام وان دایرکشن نوشته شده بود و موضوع آن، داستان عاشقانه‌ای پر سر و صدا بین دختری خوب با نام تسا (با نقش‌آفرینی جوزفین لانگفورد) و پسری بد با نام هاردین (با نقش‌آفرینی هیرو فاینس-تیفین) بوده است. پس از اکران، این فیلم با نقد‌های منفی بسیاری روبه‌رو شد ولی به علت فروش خوب در باکس آفیس، به ساخت ادامه‌ای از آن چراغ سبز نشان داده شد.

قسمت دوم این فیلم با عنوان After We Collided، در فصل پاییز امسال به نمایش درآمد و داستان آن نیز بر روی عواقب خیانتی که هاردین در انتهای داستان فیلم قبلی مرتکب شده بود تمرکز داشت. علیرغم به وجود آمدن مشکلاتی در روند تولید این فیلم به علت همه‌گیری ویروس کرونا، فیلم After We Collided دوباره ثابت کرد که از لحاظ فروش در باکس آفیس، فیلم بسیار موفقی است؛ بنابراین تعجبی ندارد که در حین اخبار مربوط به تأخیر خوردن تاریخ پخش فیلم After We Collided به علت همه‌گیری ویروس کرونا، خبر دیگری مبنی بر ساخت قسمت سوم و چهارم این سری از فیلم نیز منتشر شده بود.

قسمت سوم و چهارم این فرنچایز، After We Fell و After Ever Happy نام گرفته‌اند و اکنون این دو فیلم رمانتیک به کار فیلم‌برداری خود پایان داده‌اند. اکانت رسمی سری فیلم‌های After در شبکه اجتماعی اینستاگرام، ویدیویی را از سر صحنه فیلم‌برداری آن منتشر کرده که در آن جوزفین لانگفورد و هیرو فاینس-تیفین خبر به پایان رسیدن روند فیلم‌برداری این دو فیلم را اعلام کرده‌اند. هیرو فاینس-تیفین در این ویدیو از تمام کسانی که در ساخت این فیلم‌ها (از جمله طرفداران) نقش داشته‌اند تشکر کرده و جوزفین لانگفورد نیز گفت:

ما امیدواریم که شما از فیلم‌های After 3 & 4 لذت ببرید و این پایان کار (روند فیلم‌برداری این دو فیلم) است.

در حالی که روند ساخت فیلم‌های After We Fell و After Ever Happy با موفقیت به اتمام رسیده،‌ به نظر می‌رسد که طرفداران می‌توانند هر سال انتظار دیدن یک فیلم از این فرنچایز را داشته باشند. با در نظر گرفتن مراحل پس‌تولید این فیلم که مهم‌ترین بخش آن تدوین و مونتاژ می‌باشد، احتمالاً فیلم After We Fell مانند بازه زمانی که در آن قسمت دوم این فرنچایز پخش شده بود، برای پخش در اواخر سال ۲۰۲۱ آماده خواهد شد. سپس احتمالاً، فیلم After Ever Happy برای اکران در زمانی در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی خواهد شد. این فرنچایز احتمالاً یکی از سریع‌ترین فرنچایزهای تولیدی می‌باشد که از زمان پخش اولین فیلم، هر سال یک قسمت از آن پخش شده است.

رمان نوشته شده آنا تاد شامل جلد پنجمی نیز می‌باشد که Before نام دارد. باید منتظر ماند و دید که آیا جلد پنجم این رمان نیز مانند جلدهای قبلی آن تبدیل به فیلم خواهد شد یا خیر ولی بعید به نظر می‌رسد که قسمت پنجم این فرنچایز ساخته شود چرا که داستان آن اساساً بر روی تعریف دوباره داستان این فرنچایز این بار از دید هاردین تمرکز دارد.

با این اوصاف، طرفداران کاراکترهای هاردین و تسا به‌ وضوح چیزهای زیادی را برای تماشا در چند سال آینده دارند. قسمت سوم و چهارم سری فیلم‌های After قطعاً در راه هستند ولی با این حال زمان به نمایش درآمدن این دو فیلم بسیار دورتر از زمانی قرار گرفته است که طرفداران انتظار پخش آن‌ها را دارند. در نتیجه امکان دارد که قسمت بعدی این فرنچایز عاشقانه در اواخر سال میلادی جاری به نمایش درآید و بینندگان را از انتظاری مدت طولانی نجات دهد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.