سریال Nurturing Healing Love ساخته می‌شود

3 January 2021 - 13:00
سریال Nurturing Healing Love

کمپانی ۰۴ Entertainment حق پخش و تولید سریالی از شرح حال نوشته شده اسکارلت لوئیس (Scarlett Lewis) با نام Nurturing Healing Love: A Mother’s Journey Of Hope and Forgiveness را به دست آورده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

لوئیس در نوشتن این شرح حال از موضوع از دست دادن پسرش در تیراندازی دبستان سندی هوک الهام گرفته است که اکنون سریال تلویزیونی بر اساس آن در دست توسعه قرار دارد. بازیگر سریال Law & Order، الیزابت رم (Elisabeth Röhm) علاوه بر نقش‌آفرینی در این سریال، وظیفه کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز بر عهده خواهد داشت.

طبق گفته‌ تولیدکنندگان این پروژه، سریال Nurturing Healing Love از واقعه وحشتناک کشته شدن پسر اسکارلت لوئیس با نام جسی در تیراندازی دبستان سندی هوک در تاریخ ۱۲ دسامبر ۲۰۱۲ الهام گرفته است. لوئیس چیزی را تجربه کرده که هیچ والدینی نباید آن را در روزی که مانند بقیه روزها، روزی عادی به نظر رسیده تجربه کنند.

از زمان شروع تیراندازی فردی مسلح در دبستان سندی هوک، زندگی اسکارلت لوئیس برای همیشه تغییر کرده است. با این حال، این داستان درباره کشتار جمعی با اسلحه نیست بلکه داستانی درباره محبت و دوام آوردن است. این داستان درباره چگونگی غلبه کردن به غیرممکن‌ها، چگونگی به دست آوردن شجاعت در زمانی که فکر می‌کنید آن را ندارید و چگونگی انتخاب عشق و محبت به جای عصبانیت، ترسیدن یا نفرت است.

پس از مرگ پسرش، اسکارلت سفر غیرمنتظره‌ای را با الهام از سه کلمه ساده‌ای که جسی پیش از مرگش در تخته‌سیاه آشپزخانه آن را خط زده بود آغاز کرد. این سه کلمه شامل کلمه‌های پرورش دادن، التیام و عشق بود. مثل این بود که او می‌دانست خانواده‌اش پس از این واقعه وحشتناک به چه چیزی احتیاج خواهند داشت تا بتوانند آن را پشت سر بگذارند. از همه شگفت‌انگیزتر، زمانی که آدام لانزا (Adam Lanza) وارد کلاس جسی شد، تفنگش گیر کرد و همان‌طور که او در حال تنظیم کردن تنفگ خود بود، جسی با فریاد به هم‌کلاسی‌هایش گفت که فرار کنند. نه نفر از آن‌ها موفق به فرار شدند و نجات یافتند.

به یاد گفته‌های جسی و کارهای او در روز این واقعه وحشتناک، اسکارلت لوئیس اولین قدم به سمت زندگی جدیدش را برداشت. با هر قدم بیشتر، معنای واقعی پیام جسی برای او واضح‌تر می‌شد. اسکارلت یاد گرفت که به راستی، عشق و محبت مؤلفه ضروری برای حرکت کردن رو به جلو است و پیش گرفتن مسیر علاقه و محبت یک انتخاب می‌باشد. ما می‌توانیم با خشم و رنجش زندگی کنیم یا اینکه می‌توانیم به جای آن محبت و بخشش را انتخاب کنیم.

اسکارلت لوئیس درباره این سریال گفت:

من در مورد این مشارکت بسیار هیجان‌زده هستم و حتی بیشتر از آن، از این نیز خوشحال هستم تا پیام پسر عزیزم درباره شجاعت را به گوش دیگران برسانم. همه ما قابلیت شجاعت و جرئتی که جسی در آن روز نشان داده را در خود داریم. این، شجاعت مهربان بودن است تا کار درست را انجام دهیم تا ببخش نشان دهیم و از درد خود رهایی پیدا کنیم. این، شجاعت انتخاب عشق و محبت است.

علاوه بر الیزابت رم، دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل مت لوبر (Matt Luber) و لیات گرشت (Liat Gerszt) از کمپانی Silvergale Productions، کولت عابدی (Colet Abedi)، جاسمین عابدی (Jasmine Abedi) و برایان زارگورسکی (Brian Zargorski) از کمپانی ۰۴ Entertainment می‌باشند.

علاوه بر این پروژه، الیزابت رم حرفه کارگردانی خود را ابتدا با کارگردانی فیلم دیگری با نام Girl In The Basement آغاز خواهد کرد. این فیلم بر اساس داستانی واقعی زن جوان زندانی شده در خانه خانوادگی‌اش ساخته خواهد شد. بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد شامل استفانی اسکات (Stefanie Scott)،‌ جاد نلسن (Judd Nelson) و جولی فیشر (Joely Fisher) می‌باشند.

کمپانی ۰۴ Entertainment در حال حاضر در حال توسعه فیلمی بر اساس رمان نوشته شده آنیتا مورجانی (Anita Moorjani) با نام Dying To Be Me می‌باشد. از دیگر پروژه‌های در دست تولید این کمپانی می‌توان سریالی با تمرکز بر آکادمی نظامی وست پوینت، فیلمی بر اساس رمان نوشته شده کی.ای. تراک (K.A. Tucker) با نام One Tiny Lie، مستندی درباره سرآشپز افسانه‌ای با نام مارکو پیر وایت (Marco Pierre White)، سریال ماوراءالطبیعه نوشته شده توسط آری شلوسبرگ (Ari Schlossberg) و فیلمی بر اساس رمان The Royals Next Door نوشته شده توسط نویسنده‌ای پرفروش با نام کارینا هاله (Karina Halle) را نام برد.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.