سریال She-Hulk بیش از شش قسمت خواهد داشت

3 January 2021 - 13:16
She-Hulk

کت کویرو (Kat Coiro) و انو والیا (Anu Valia) کارگردانان سریال She-Hulk محصول کمپانی Marvel اعلام کردند که این مجموعه به هنگام پخش بر روی Disney+ بیش از شش قسمت خواهد داشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در ابتدا اعلام شد که تعداد قسمت‌های سریال‌های مارول بین ۶ تا ۸ قسمت خواهد بود سپس تهیه‌کننده و رئیس Marvel Studios کوین فایگی (Kevin Feige) فاش کرد که سریال‌هایی که در MCU جریان دارند همانند WandaVision و Falcon and Winter Soldier چیزی در بین ۶ تا ۱۰ قسمت خواهند داشت. طبق شواهد فصل نخست WandaVision به‌جای ۶ قسمت که همه انتظار داشتند، دارای هشت قسمت خواهد بود و اکنون صحبت‌های کویرو و والیا نشان می‌دهد که سریال She-Hulk با درخشش تاتیانا مزلنی (Tatiana Maslany) در نقش اصلی آن دارای بیش از ۶ قسمت خواهد بود.

در اینستاگرام، کویرو تأیید کرد که کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی قسمت نخست، قسمت پایانی و چهار قسمت دیگر را انجام خواهد داد. در پستی جداگانه در اینستاگرام، والیا اعلام کرد که او نیز کارگردانی چند قسمت را انجام خواهد داد که همین مسئله احتمالاً به فصل نخست ۸ تا ۱۰ قسمتی این مجموعه اشاره دارد.

کوین فایگی پیش‌تر در مورد سریال‌های تلویزیونی مارول به Variety گفته بود:

این سریال‌ها بعداً در مقیاسی بزرگ با فیلم‌ها تلاقی خواهند داشت. در آن‌ها شیوه‌ی جدیدی از داستان‌سرایی را در پیش‌گرفته‌ایم. این اولین شکل روایت طولانی است که مارول استودیوز تابه‌حال انجام داده است. سریال‌ها دارای ۶ قسمت، هشت قسمت و ۱۰ قسمت خواهند بود که در آن‌ها بازیگرانی که در فیلم‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند برای ایفای مجدد شخصیت‌هایشان بازخواهند گشت. آن‌ها طی وقایع سریال‌ها تغییر می‌کنند، تکامل می‌یابند و بالغ می‌شوند، تغییراتی که در فیلم بعدی که حضور یابند منعکس خواهد شد.

ماه پیش، فایگی سریال «هالک مؤنث» را اولین کمدی حقوقی نیم‌ساعته‌ی مارول خواهند. She-Hulk در دنیای سینمایی مارول جریان خواهد داشت و جنیفر والترز (با بازی مزلنی) را درحالی‌که برای برقراری تعادل در زندگی‌اش میان یک وکیل بودن و یک ابرقهرمان با پوست سبز بودن تلاش می‌کند، دنبال می‌کند. والترز مانند همتای کامیک بوکی‌اش دختردایی بروس بنر با بازی مارک رافلو (Mark Ruffalo) ملقب به «هالک» است. در این سریال بروس بنر حضور خواهد داشت و تیم راث (Tim Roth) از فیلم Incredible Hulk در قالب شخصیت ابومینیشن نیز باز خواهد گشت.

طی نشست روز سرمایه‌گذاران دیزنی در سال ۲۰۲۰، فایگی اشاره کرد که سریال بسیار خنده‌دار خواهد بود و در آن سایر ابرقهرمانان و ابر شروران مارول نیز حضور پیدا خواهند کرد.

فایگی گفته بود:

این سریال در مورد زنی است که تلاش دارد دنیا را به جای بهتری تبدیل کند و برای آنکه در حرفه‌اش جدی گرفته شود تلاش می‌کند این در حالی است که کسی از قد بیش از ۲ متری و پوست سبز او خبر ندارد.

فایگی اضافه کرد:

از آنجایی که جنیفر والترز وکیلی با تخصص در پرونده‌های حقوقی مربوط به ابرقهرمانان است، هیچ وقت متوجه نمی‌شوید که سر و کله‌ی چه شخصیت‌های دیگری از مارول در هر قسمت پیدا خواهد شد.

انتظار می‌رود تا سریال She-Hulk با حضور تاتیانا مزلی، مارک رافلو و تیم راث در سال ۲۰۲۲ از Disney+ پخش شود. سایر سریال‌های پیشِ روی مارول شامل WandaVision و The Falcon and the Winter Soldier هستند که به ترتیب در ۱۵ ژانویه و ۱۹ مارس به پخش خواهند رسید.

منبع: Comic Book

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.