صحبت‌های پتی جنکینز درمورد تنها صحنه‌ی حذف شده از Wonder Woman 1984

4 January 2021 - 16:22
فیلم WW 1984

فیلم سینمایی Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» بالاخره در کریسمس در سینماها و سرویس HBO Max منتشر شد و به تازگی نیز مشخص گردید که قرار است شاهد یک نسخه‌ی سوم نیز از این فیلم باشیم. در هر صورت، طرفداران هنوز در حال صحبت در مورد دومین فیلم هستند که اخیراً مرز فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در باکس آفیس را گذرانده است. در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

طی مصاحبه‌ای با کولایدر، از کارگردان این سری فیلم‌ها، خانم پتی جنکینز (Patty Jenkins) سوال شد که مدت زمان اصلی فیلم چقدر بوده است. همچنین از ایشان پرسیده شد که در آینده شاهد نسخه‌ی کارگردان این فیلم در HBO Max خواهیم بود یا خیر. جنکیز جواب منفی داده و در ادامه اضافه کرد که فقط یک صحنه‌ی حذف شده در کل فیلم وجود دارد.

جنکینز درباره‌ی وجود نسخه‌ی کارگردان جواب داد:

نه. اصلاً چنین چیزی نمی‌خواهم. دلیلش این است که در گذشته سرعت رخ دادن اتفاقات در فیلم‌ها اندکی آهسته‌تر بود و به نظرم این چیز فوق‌العاده‌ای است. و وقتی از آن دسته فیلم‌ها به پسرم نشان می‌دهم، او به هیچ وجه فکر نمی‌کند که بیش از حد آهسته هستند. وقتی سوپرمن (Superman) یا Raiders of the Lost Ark را تماشا می‌کنید، هیچ چیز بیش از اندازه آهسته نیست.

اکنون سرعت اتفاقات در فیلم‌ها بیشتر شده ولی این قضیه از نظر احساسی برای من همخوانی ندارد. اما من یک کارگردان هستم، پس از کجا معلوم؟ شاید از شیوه‌ی کاری خودم راضی هستم و فقط دلم می‌خواهد برخی صحنه‌ها را کش بدهم تا مدت فیلم افزایش پیدا کند. معمولاً وقتی کاری به کار کارگردان‌ها نداشته باشید، چنین کاری می‌کنند.

وی اضافه کرد:

پس تنها تفاوتی که در نسخه‌ی کارگردان ایجاد می‌کردم، این بود که مدت زمان بیشتری را صرف توصیف وقایع داستان کنم که در نسخه‌ی اصلی هم چنین چیزی داشتیم. بنابراین، اگر نسخه طولانی‌تر فیلم خودم را منتشر کنم فقط ۱۵ یا ۱۰ دقیقه زمان بیشتری خواهد داشت و باعث می‌شود با خودتان بگوئید؛ «من که فرقش رو متوجه نشدم.» چون در واقع فرایند داستانی تنها مقداری آهسته‌تر می‌شود و ارزش داشتن نسخه‌ی جداگانه را ندارد.

ایشان ادامه داد:

صحنه‌های زیادی از این فیلم حذف نکردم. فقط بخش‌هایی از یک سری صحنه‌ها حذف شد. تنها صحنه‌ای که به ذهنم می‌رسد کاملاً حذف کرده باشیم وقتی است که دایانا و استیو خارج از موزه‌ی تاریخ ملی برای رسیدن به Black Gold به دنبال یک تاکسی می‌گردند. فکر کنم این تنها صحنه‌ی کاملی باشد که به فیلم نهایی نرسید.

در Wonder Woman 1984، شاهزاده دایانا با بازی گل گدوت (Gal Gadot) با معشوقه‌ی دیرینه‌ی خود استیو ترور در دهه‌ی ۸۰ میلادی دیدار کرده و تلاش می‌کند همانطور که استیو چندین دهه‌ی پیش برای سازگار شدنش با دنیای فعلی به او کمک کرده بود او هم به استیو کمک کند.

Wonder Woman 1984 هم‌اکنون در سرویس HBO Max قابل تماشا می‌باشد.

منبع: comicbook

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.